Scheid namen met een komma.
Zo, daar vraag je wat. Kun je dat indicatortje niet uitzetten? Kun je daar even naar kijk svp? En eeuh, de masterleague. Is daar nog iets opvallends...
@ MIque Zoals ik al zei, waarschijnlijk ontvangt xboxhome hem morgen en versturen ze hem dan ook gelijk. Dus houdt er rekening mee dat je hem...
Ik heb net xboxhome gemaild, en een medewerker vertelde dat hij hem morgen verwacht binnen te krijgen. Hij verstuurt ze dan gelijk.
Leuk dat je verslag doet, top.:thumbsup: Maar kun je dat idd niet uitzetten?
OMG, ik denk het wel ja!
Bart smit Woerden anyone?
Ik ben jaloers.. Maar ik krijg hem wel 20 euro goedkoper, for that.. Maar zouden mensen die hem al hebben alsjeblieft een verhaal kunnen posten over...
5-0 man, die gast werd dik ingemaakt.
Leuk spelletje hoor, het ziet er erg mooi uit en speelt lekker weg.
Misschien omdat de servers nog niet on zijn? En de game eigenlijk nog niet eens uit is? Officieel gezien?
Serieus, heb jij feyenoord nu opgekocht? Dat is goed nieuws! Denk ik....:+
Iris!
Dat moeten we zien hè. Nog even de FRS anders een mail sturen.
Ik gok op een 3-2 overwinning voor AZ.
Jep, AZ speelde behoorlijk indrukwekkend donderdag. Dembélé man...:o Wat een heldt!
En Castelen is fokking snel en behendig.
Erg leuk om jouw impressies steeds te lezen. @Ralfje, zoals Dynamike al eerder had gezegd, alleen bij vrije trappen doet ie een beetje traag, van...
Flauw...:+ Maar ik had nog een vraagje over de moeilijkheidsgraad. Op hoeveel sterren speelde je, en hoe was de gameplay zeg maar? Kun je dat...
Jongens het niveau daalt hier gigantisch. Laten we het over de game hebben. En niet allemaal van die debiele reacties plaatsen, ik zal overigens geen...
Het begint hier idd een beetje op een datingsite te lijken. Veel plezier!:+