Scheid namen met een komma.
Google is your friend :p Onderstaande heb ik dus. Besteld voor 160 euro bij BangGood en was net iets langer dan een week onderweg. [IMG] Je...
De iOcean bevalt tot nu toe uitstekend :) Het FHD scherm is echt een plaatje en de 1.5 GHZ cpu is voldoende om alles soepel te draaien. Alleen Real...
Drunk Sheldon _O-
Goed voor Fischer. Blind speelt bazig :D
Siem op de trommel :+
_O_ Veltman en Hoesen :D
500 euro voor een PS4+Vita bundel zou echt gruwelijk zijn _O_
Ok, daar heb je een punt :p Ben benieuwd naar Hoesen. Hij moet het nu wel echt laten zien. Ben altijd wel gecharmeerd geweest van hem als speler....
Je bent Siem en Siggie ook de komende tijd kwijt dus van 0.05% ga je weer terug naar 0.01 imo :+
Quote uit het PS4 topic.
Que? Eerste boek was eigenlijk het beste. Tweede was aardig maar derde was ronduit kut :( Vond de eerste film erg tof en hoor wel goede reacties...
Eens. Heb soms het idee dat de serie gebaat zou zijn met meer afleveringen per seizoen. Soms voelt het inderdaad wat rommelig aan. Ik neem aan dat...
Net de laatste vier episodes gezien van seizoen 2. Toch weer echt genoten van dit seizoen! Vooral de twee afleveringen met Wan vond ik er bovenuit...
Wow ik had niet zulke grote verschillen verwacht eerlijk gezegd :o
Maar doe je dit ook echt? Ikzelf kan me niet voorstellen wat de toegevoegde waarde is van deze gimmick. Typisch iets wat je twee keer zelf probeert,...
Zit je als een idioot tegen je Xbox One te schreeuwen _O- Word mijn vriendin ook niet blij van :+
Serieus? Sure, Bryan Cranston was de persoon met de acteerprestaties maar Aaron Paul vulde Jesse toch prima in?
Die awkward boks die die neppe politiechick gaf aan der Governor...
Best wel sexy eigenlijk :)
Prima samenvatting :p Al vond ik Veltman meer dan prima vandaag. Op die fout na erg sterk gespeeld imo! Edit:...