Scheid namen met een komma.
zou me niet verbazen als k3 hier net zoveel verkoopt als in belgie
ik zou niet zn laatste cd downloaden, maar eerder zn freestyles en mixtape tracks nu we het toch over canibus hebben hier de lyrics van 100 bars...
je kan je posts ook editen ipv iedere keer een nieuwe post, maakt mij niet zoveel uit maar mods zijn daar niet zo blij mee anywayz.. dit kan...
dat beschouw ik niet eens al rap
hij zegt franchise.... maar het kan zeker niet trouwens ivm salary cap dit kan dus alleen als je de regels aanpast (force trades, no salary cap)
moeilijke line up...klinkt haast onmogelijk
XSN heb ik over gelezen ja..nu maar hopen dat het label op tijd is voor inside drive 2004 en hopen dat 2004 beter is dan nba 2k4...ik ben niet van...
wreed...mn fantasy draft team heeft een hele slechte bench dus ik heb een probleem als er iemand een blessure krijgt. tijdens de game hoef ik haast...
ik ben nog met franchise bezig ben begonnen met een fantasy drift (steeds ge-restart tot ik 1e overall pick kreeg) daarna traden tot ik een super...
check deze link ff we zijn bezig met een nba 2k3 league alleen de link die je in de eerste post van die thread ziet die klopt niet dat moet...
eyetoy = troep
count me in. mn vriendin en ik dagen iedereen uit :9
en what about The Anonymous (postmen)? mijn favoriete Nederlandse rapper is trouwens Ill Kid gevolgd door Anonymous
nba 2k4 komt dit jaar nog uit *) misschien gelijk met de start van het nieuwe seizoen [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
ik zou zeggen verkoop deel 1 tegen een redelijk prijs en koop deel 2, maar verwacht niet een wereld van verschil met deel 1 nieuwe tracks en niet...
word..y'all startin to sound like bitches ;P ik heb een vraag: wie vinden jullie nederlands beste rapper (nederlandstalig/engelstalig)
* update dit zijn mijn live games: NBA 2k3, RTCW, GR, MOTO GP 1+2, MM3, demo disc, MA, burnout 2
ja toch...stel je voor elke keer een ander genre (fighter disc, race disc, action disc) _O_
ik ook. is er al een mogelijke releasedatum voor de xbox?
precies :D was een 4 player co-op game. met minigames, eindbazen en je kon ook 2 simpsons samen laten werken