Scheid namen met een komma.
Is dat een PvP of PvE server? Als ik bv een Smuggler neem kan ik dan beide subclasses gebruiken of hoe werkt dan? Twijfel tussen...
In de WOII waren er wel MG's van H&K. Nu heb je veel varianten op de G36. Je hebt G36K, G36KE, G36E, G36C. De MG versie komt vaak in games voor, maar...
Ben nog aan het uitvogelen welke class ik wil gaan spelen. Iemand een linkje naar een site waar ze een beetje uitgelegd worden? Torhead.com is wat...
Komt waarschijnlijk omdat in RL er geen MG36 is idd. Het is zoals je al aangeeft gewoon een AR met een drum magazijn.
Bij My Xbox ga je naar settings (helemaal aan het einde) bij memory staat ergens de optie om het te doen. Vroeger moest je een een bepaalde knoppen...
Speel ook echt alleen maar met en tegen Nederlanders...
Met Holo valt dat toch wel mee? Met ACOG gaat hij idd snel omhoog.
En wat gebruik je zelf?
Mee eens hoor ;) Die ironsight van de FAMAS is trouwens wel de slechtste ooit in een shooter _O-
Nou de data zit daarin. De 'sleutel' moet je voor 1200 punten kopen :thumbsup:
Heb ooit hetzelfde probleem gehad en toen lag aan de MTU :) Fireware update zou het probleem idd ook kunnen verhelpen.
Zit Karkand niet in die verplichte update van 2GB? Vind de maps wat tegenvallen in conquest. Als defender win je makkelijk en als attacker verlies...
Toch maar de stoute schoenen aangetrokken :) Scheelt weer geld aangezien ik nu geen console games koop :)
Ok als jij onder de indruk bent zit het wel goed :) Deze laptop heeft een i7 processor (2nd) dus die zal nog wel iets sneller zijn. Overigens...
Heb je geprobeerd je MTU settings te veranderen?
Ben van plan deze laptop te kopen. Vooral voor studie en ACAD. Doen?
Mag wel terug komen, maar niet met de glitch (als het dat wel was, want het werd nooit gepatched).
In BF BC1 en BC2 was dat ook al zo. Maar pas als iemand van jou team bij ze in de buurt geweest is. Het is niet zo dat ze meteen zichtbaar op je map...
Mijnen zijn toch altijd zichtbaar geweest in BF?
Normaal kan die bij MMO's mits het geen PvP server is dacht ik.