Scheid namen met een komma.
heeft iemand nog nieuws over de Claw gehoort? Dit is een controller waar je je hand op kan leggen en daar zitten dan de xbox knoppen onder je...
hoever is iedereen nu eigenlijk? Ikzelf ben bij level 7. Ik moet er nog aan beginnen, heb er nog niks vna gezien, maar ik ben bang datr ik dan weer...
laten we dat maar niet doen
ik vind dat ze de volgense keer bomen etc. 3d moeten maken, want dat draaiende 2d gedoe is niet mooi en ouderwets. VERDER PERFECT. Ik heb een...
die van psxshop heb ik ook gezien, maar zijn er ook andere, voor de psx had je altijd van die stickers met screens van games erop, of dat je psx van...
op powerweb.nl kon het ook geloof ik.
wat voor verschillen?
volgens mij kreeg je maar 40 EURO korting, dus geen 40%:+
Nou, dat vond ik nu ook, echt vreselijk zoals ze die torch gebruiken, richten met de camera en vervolgens (omdat de body in de andere richting stond)...
Beats me:~
patch?
de enigste manier om bij de xbox mooie goede surround sound te krijgen is doormiddel van de advance scart kabel, daar dan een optical kabeltje in en...
ik vond het geluitd wel goed, heb dus ook die inspire 5700. Maar het viel me op een of andere manier eigenlijk tegen. Later heb ik van die stadaards...
live update 95% (ken altijd afgezecht wordn) en deel 2 denk ik 48% ofzo
Heb je geen stereo radio ofzo, daar sloot ik mijn console altijd op aan voordat ik mijn 5.1 setje had. Das dezelfde(betere) kwaliteit en je hoeft...
het zal wel aan mij leggen, maar waarom kan ik nergens vinden hoeveel posts ik heb?:~
IDD, en dit zit aan 2 kanten, links voor je sub wapen rechts voor je main wapen.:D
owk, ingewikkeld, maar dat moeten dan wel games met goede graphixs en goede gameplay zijn.
das voor mij heel simpel, gewoon een spel dat je ken leven. En dan niet zoals de sims, maar first person en je echt doen en laten kunt wat je wilt,...
K, dan gaat ik er ff naar zoeken, ik meld het wel weer als het niet lukt of gelukt is;) Ik verlies trouwes liever door tijdsverlies als dat ik...