Scheid namen met een komma.
Boost mode PS4 pro incoming: in beta getest nu al grote verschillen voor reguliere PS4 games. Nice! [media]...
PS4 pro boost mode incoming! [media]
[MEDIA] Vanavond besteld. Super zin in! Vind het leuk dat het verhaal in Nioh er dikker bovenop ligt in deze game t.o.v. van een souls game. Ook een...
[MEDIA] Wacht zelf nog op de review van ACG.
[MEDIA]
Daarnaast krijgt de PS4 pro ook nog een nieuwe patch, met een "boost mode". PS4 base games maken vanaf dan beter gebruik van de extra pro kracht....
NIOH stream is afgelopen. [MEDIA] [MEDIA] Ziet er vet uit! :thumbs:
EINDELIJK
Kijk dit vind ik interessant! :)
Hee, als de gameplay dan niet origineel is, dan tenminste maar een mooie game. /graphics boeren ahoy
Geen specifieke ervaring met deze games helaas. Mijn games backlog bulkt al genoeg uit door interesse in diverse genres. :D
Tf2: super toffe campaign! Heb me er oprecht mee vermaakt. :thumbs: Deed me bij vlagen aan Oni denken, een oudere shooter op de Pc, met veel on foot...
Komop bats... bash that door down! :+
Ik ben ontzettend blij dat de AC serie een nieuw deel krijgt en hoop dat het commercieel goed gaat uitpakken. Variatie in de console spellen...
[MEDIA] Technisch pareltje op de PS4. 60 FPS en niks anders. Zo hoort het.
[media] [media]
doublepost
[media] Iemand ge-preordered? :P
Moet ik eerst nog de rest van de game spelen. Denk dat ik ook niet meer ga wachten op die story patch; duurt me allemaal te lang.