Scheid namen met een komma.
So true! :emo:
Dan willen we die gare foto's graag zien natuurlijk.:+
Ik erger me aan de schrijf/spreek style van breezers. Verder valt het wel mee... Ik erger me ook aan extreme gothics. Ik erger me aan die mensen die...
Damn, komen jullie ook op de gameplay? Anders maak ik weinig kans om te winnen denk ik...8) @ Marius en Cyrax
Na een paar wedstrijdjes gespeeld te hebben heb ik op world class niveau van Barcelona met 3-0 gewonnen. Het scoren gaat weer veels té makkelijk.
zeg, ga jij eens even gauw je grote bek houden.
Nee, tuurlijk niet.:+ Maar leuk apparaat, maar heeft dat ding ook nog een optie in de richting van de 360?
En ook zit er een FM-radio op, als dat nog niet in het artikel stond. Voor rond de 300 euro wat hij waarschijnlijk hier als uiterste gaat kosten...
*mee eenscht Echt, soms hebben ze van die kutgames in het programma. Waarom bespreken ze die games überhaubt? In de journalistiek zijn negatieve...
Of om ons nog meer op de proef te stellen aangezien de game om dezelfde tijd uitkomt als de nieuwe fifa. Voor de 360 dan.
Dat laatste heb ik gemist.
Misschien moesten ze hem al weer inleveren.:o
dude, als je de smurfen eng vindt kan ik me voorstellen dat je dit spel ook eng vindt.
Ze staan ook als laatste genoteerd vd ranglijst. Waarschijnlijk zijn het geen voetbal/PES fans.
En dat na een half jaar.:o Kun je er wat meer over vertellen?
Haha, wilde ik net ook posten.;) Die archievements zijn niet zo uitdagend imo btw... Maar wel vet!
Nou is het zo, dat Langejan van dit forum een 360 van een andere member heeft gekocht. Na een tijdje was de dvd-laser oid kapot dat ik dacht. Hij nam...
Ga anders even lekker van een balkon afspringen of ga je ingegroeide teennagels knippen met de teennageltang van je overgrootmoeder haar peetvader.:{...
Echt, "Ik durf het haast niet te zeggen, maar deze Fifa is geweldig!". En dat soort shit zeiden ze de hele tijd, maar waarom??? Je zag amper wat van...
:emo: Maar laten we het ff over Riemer hebben. IMO is hij dé voorzitter, de enige voorzitter in Nederland die verstand heeft van voetbal. Jammer...