Scheid namen met een komma.
Nou ben je nog geen 18, net als ik. Maar daarnet zei je dat je sowieso niet zou gaan stemmen??? Dan ben je toch eigenlijk erg stom bezig... dan...
:), tjonge, het is dat ik nog niet mag stemmen maar ik had hetzelfde gedaan. Jij bent de eerste van dit topic mika.:o Maar zou het ook niet handig...
Jeps, dat kunnen ze niet gebruiken. En als alles klopt wat sommigen mensen hierboven zeggen...:thumbsup: Ik hoop het beste.
De 2e helft had hij wel wat acties. Maar die Salcido man, wat een vent! Speelde echt sterk, eveneens als Alex en Mendez. En Koné had een geweldige...
Wel lievv van ze. Hopelijk en blijkbaar weet Hans hoe hij met dit soort dingen om moet gaan, want stel dat hij ons wel de volle prijs zou laten...
W00T!!11!!!!! Blij't nog een keer enorm in dit topic en dan houd ik op met het spammen hier.
Het lijkt mij niet de bedoeling de mensen te stangen die de 'actie' zijn misgelopen. Dus behave... het lijkt mij ook niet leuk als ik net naast zo'n...
Dude, neem eens de moeite om posts te lezen.:'| :[
Maar natuurlijk.:) [IMG]
We hebben printscreens, ik althans en zij hebben het er zo op de site neer gezet. Wat die artikelnummers betreft, dat gaat ons geen ene zak aan....
Zou kunnen, maar toch heb ik hem gepre'ed. Waarom? Stel dat je hem wel krijgt.;) Dan pis jij ernaast... stel dat ze de prijs naar 64,99...
Helemaal niet, gewoon 1 of ander fanatiek jostibandlid heeft die pagina van GOW gemaakt. Wij profiteren van zijn fouten, tenminste wij weten dat de...
Klopt, las ik ook pas.:) Misschien leuk als je tegen PC-gamers kan. Maar je zal wel weer echt een bakbeest in huis moeten hebben dan om deze game op...
Lol, maar goed, de game wordt vast fucking vetjes...\o/ Maar komt de game eigenlijk uit op de PS3? Ff kijken...
koekoek! Pas was er een stukje van de game in Gamekings, de trailer. Het is dus van dezelfde maker die GTA heeft verzonnen en Crackdown maakt/heeft...
De game heet dus Tenchu Senran. Inmiddels zijn er op xboxyde wat screens en filmpjes verschenen. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Klik...
Die gast die overleden is, of in coma ligt. Dat weet ik eigenlijk niet precies, zat bij ons op school. Op de andere locatie dan...
verkeerde thread:+
Tering jantje, ja ofcourse. Ik was ff niet zo wakker... Feyenoord is ook aan het winnen?!:o
God, Utrecht slacht RKC helemaal af. En dan moet de 2e helft nog beginnen.