Scheid namen met een komma.
Als het antwoord je niet bevalt vraag er dan ook niet naar :p
Wat een klapmongool is het toch ook 8) Wat een enorme kutopmerking ook: "Gefeliciteerd met het punt, hè?". Ik zou die paardenlul een knal voor zijn...
Die ads van de vorige pagina zijn awesome _O-
Mwhoa zo zou je het kunnen noemen ja :p Hij schrijft ook wel verdomd goede urban fantasy!
Heb ik niet :+
Demo net even gespeeld en het is weer fucking tof allemaal. Origins echt kapot gespeeld dus deze snel maar even bestellen :)
http://www.ign.com/articles/2013/09/05/dark-souls-ii-beta-sign-ups-now-open-on-playstation-3?abthid=522852145634ea360a000002
Ik heb dus echt helemaal niks met spellen op de release halen. Kan mij wat boeien wanneer ik een game speel. Enige game die ik me kan herinneren die...
Samsung Tab 3 7inch binnengekregen. Leuk speeltje maar wat zijn nou echt de onmisbare games/programma's/apps etc die je moet hebben? Nooit een tablet...
Vakantie was duurder dan verwacht dus het is helaas een kleine bijdrage geworden. Hoop dat we het halen!
Had nog wat geld over van mijn verjaardag dus weer een sloot boeken besteld :p [spoiler] Vind de Dresden Files echt nu al awesome. Heerlijke...
Had ik heel erg met Uncharted 3. Vooral dat eindeloze geknal kwam me vrij snel de strot uit. Vind het tof dat je in TLoU ook voor stealth kunt...
2 uurtjes in de game en ben om :) Geweldige game! Kan niet wachten om er vanavond mee verder te gaan.
Dit. De tering 8) Die kerel lijkt steeds groter te worden :o
Ben ik met je eens. Te kort op de tranferdeadline pas naar vervangers op zoek gaan is idd op zijn zachtst gezegd niet handig, maar om nou te roepen...
Serieus gasten 8) Laten we nou eerst eens kijken hoe de eerste seizoenshelft van Ajax verloopt ipv gelijk moord en brand te gaan schreeuwen. Valt me...
Kutzooi. Had ik toch moeten blijven kijken :( Na de 2-0 van JPSV had ik er weinig vertrouwen meer in en ben ik filmpje gaan kijken... Mooie...
We gaan het zien.
Door vakantie gisteravond 3 achter elkaar kunnen kijken en er is maar één smiley die correct is: _O_ Holy fucking shit wat een awesomeheid. Episodes...
De tering wat een droefenis dit :'(