Scheid namen met een komma.
Teveel. :+
Fuck. House Flipper 2 console release op het laatste moment naar 10 april. :'-( Dan morgen maar DD en ROTR. :+
:+
Huh, wat bedoel je, dat ik een game hoger zet? Sorry, maar heb met meerdere games gewoon bijna geen keuze. En sinds Elden Ring heb ik geleerd wat...
Deze gaat bij mij gelijk op de hoogste stand. Simpelweg omdat de beloningen dan groter zijn. Had ik laatste met een Elden Ring boss ook. Gelijk vier...
SE staat op mijn harde schijf. Fuck you.
Hij is redelijk.
Volgens wat ik zie, heb jij dat juist. =(
Sorry voor de late reactie, had wat te doen vanavond. 40-45 euro zou ideaal zijn, maar snap wel dat je het niet doet. Is 50 of 55 euro inclusief...
Ik neem dat hele pakket wel van je over. 60 euro inclusief verzendkosten??? :)
10 euro inlusief en dat is serieus. :)
Het staat volgens mij nog niet op YT, maar dat interview van Hans Kraay jr. met Henderson en het idee dat ESPN hem misschien wel naar de UK haalt....
Die gaan ze verneuken in seizoen twee van Rings of Power.
Hotel Renovator. Lekker voordat House Flipper 2 naar de consoles komt. HR is een prima game, van de studio achter Greedfall onder andere. Bevalt...
Natte vrouw nodig? Echt, moest dat nu echt weer!? :+
Keek niet goed. :+
Google Authenticator werkt in elk geval wel. Crypto nog steeds boven aankoopwaarde. Scheten snuiven en bij Jorrie op schoot dan maar. :+
https://www.youtube.com/shorts/NybTugS91EA @Reckuuza : Short dat iedereen hem ook echt vergelijkt met Elvis, omdat hij die stem een beetje blijft...