Scheid namen met een komma.
Nieuwsgierig aangelegd ja :)
Ik haat de game niet. Ik haat zon filmpje. Wil alles weten
Wat. de. Heilige. Neuk? Romelu Lukaku naar Manchester United voor 84 miljoen? Vind het nog meevallen eigenlijk. Zo stond Alvaro Morata nog in de...
We hebben al de bevestiging dat er meer content komt. Er zijn, voor zover we weten, 2 andere studio's bezig om een constante stroom aan DLC in D2 te...
Deze game gaat echt niet slecht ontvangen worden. Dat kan ik je nu al vertellen. Heel veel mensen stappen gewoon, wederom, blind in en pompen hier...
Deel 1 en 2 met Tobey Maguire waren leuk. Deel 1 met Andrew Garfield was leuk. De rest was gewoon zaad. Marvel heeft nu een jonge Spiderman zoals...
Klopt. Denk dat daar mijn teleurstelling ook vandaan komt. Had wat meer verwacht van het filmpje zelf. We weten nu ietsjes meer ... had denk ik...
Want? Wat is de meerwaarde hiervan? Je kan toch niet blijven ontkennen dat er genoeg gezeik is met vluchtelingen? ... wacht. Je kan toch niet...
Anthem komt pas ergens eind 2018. Die game moet zichzelf nog bewijzen. Dat heeft Destiny allang gedaan. Hoop dat Anthem er zo goed uit blijft zien en...
Lekker belangrijk wat voor datum er bij staat? Wellicht is ander nieuws posten ook eens leuk i.p.v constant maar weer items naar voren halen waarbij...
Destiny 2 zal toegankelijker worden. Waar Destiny 1 in het begin zeker een dikke grind was lijkt D2 wat "makkelijker". Verder vind ik het er prima...
Ben de discussie over boefjes met of zonder snor nu wel een beetje beu. Graf topic.
Godver... ik heb zo'n pest hekel aan dit soort filmpjes. Overal langs lopen, geen menu openen ... Als ik @CrazY moet geloven moet ik de game maar...
Meh. Kan me geen reet boeien eerlijk gezegd.
Klopt. De tijden van de hele markt controleren liggen ver achter me. Alle spelers opkopen en dan voor veel duurder erop zetten = profit. Bedoel dat...
Prachtig dat er dingen in FIFA 17 (buiten FUT) nog steeds verlept zijn ... EA investeert maar al te graag in FUT. Nooit een leuke game mode gevonden....
Transformers Dark of the Moon Revenge of the Fallen Age of Extinction The Last Knight
... en ik had jou zo hoog in't vaandel staan :(
Maak even een nieuwe badge aan voor XBW? "Clean since ..." :+
July 5th - Exploring the new social space The Farm July 6th - Bungie's Vision for Destiny 2 July 7th - Our first impressions July 10th - PVP...