Scheid namen met een komma.
Volgens mij is het idd bullshit dat ze nog naar de locatie moeten kijken. Anders zetten ze niet zo'n tease in het boekje van episodes of liberty...
Hoe kom jij bij Miami? Alleen omdat GTA 3 in liberty city was en de game daarna in Vice City?
[img] Cartman is so happy about going to the water park he can't control himself.
Dat wat winterbase op de vorige pagina met ons deelde was misschien vergezocht, maar het klopt wel echt precĂes.
je vergeet de / in de laatste []
Graag :D (ff zonder dollen: Doe dat maar niet :p)
Ashavan ik moet zeggen dat ik met die grote mond van jou altijd toch aardig benieuwd ben naar een goede foto van je. Want die foto van laatst waar je...
Noemt iemand eens wat films. Ik wil wat films kijken maar ik weet niet welke. Ik heb trouwens laatst Observe And Report gekeken. Een film waar meer...
Ik vind het trouwens jammer van de NL comedy central dat ze niet bij zijn met south park. Ze herhalen en herhalen maar terwijl er elke donderdag een...
Ik heb trouwens een vette site ontdekt: www.extube.org, voor Extreme Sports Videos. Heel vet snowboardfilmpje:...
22 lessen of lesuren? Of is dat hetzelfde?
Eigenlijk wil ik nu Nike 6.0's kopen omdat jullie liggen te haten :+ Maar die zijn me te duur daar voor :p Maar ik vind die echt niet lelijk ofzo...
Leuk gemaakt. Mooi park hebben jullie zeg :o Wie ben jij trouwens??
Idd ik zou het bijvoorbeeld vreselijk vinden als mijn post aantal weer terug onder de 3000 zou vallen :+
Haha ik zie het nu pas dat ie een miniskateboardje onder zich heeft :+ Maar ik vind als je pro bent en je doet alles zo perfect, dan betekent het...
Hoe maak jij dat soort screenshots eigenlijk Rivanov?
Ik heb hem vandaag ook uitgespeeld. En ik kan toch niet anders zeggen dan dat ik Yusuf Amir de grootste baas vind die er bestaat.
Dude... ik zie net dit filmpje staan op youtube en klik het aan: cjGBnAJ_R04 Krijg je dat :{
Weet je zeker dat het niet gewoon een random filmpje is met 'Kane & Lynch' in de youtube titel?