Scheid namen met een komma.
@Mallakai De beste verdediger was Puyol. Daar zijn we het wel over eens denk ik?
1. Je hebt Sergio niet gesproken dus nee. Als je sprint en wil tackelen dan ga je hard. Feit. Ooit wel eens in het veld gestaan met een tegenstander...
Ja? Heb je Sergio gesproken?
Afgezien van het beleid zou je als supporter zijnde de ogen uit je kop moeten schamen als je met elkaar (onderling dus) op de vuist gaat. Voor wat?...
Ssssshhh... :+
Dat was inderdaad richting Pique :) Nu is er amper contact tussen Ramos en Messi trouwens ... maar het gaat om de manier van invliegen :+ Alles...
Ja, klopt. 3 jaar in ontwikkeling? Net als Infinite Warfare. Kijk hoe dat geworden is. Zelfs IW is geen enkele vooruitgang op BO3 (zelfde setting en...
Ik heb liever een "moderne" shooter. WO2 is leuk ... maar daar heb ik vroeger maar zat games van gespeeld. World at War was op de 360 mijn laatste...
First Class, DOFP en Logan zijn (IMO) de 3 beste X-Men films. Na Apocalypse komt er nog 'n deel met de "jonge" cast ... maar daar is nog niets over...
COD : WW2? Fuck off. Echt weer zo'n belachelijke panic-move van Activision om zieltjes te winnen. "O, Infinite Warfare werd slecht ontvangen ......
Je post begint goed ... maar eindigt dan met zoiets over Ramos. Heerlijke verdediger. Ramos > Pepe. Prima Classico! :)
Toch jammer dat daar in september een einde aan komt.
Absoluut. Echter was de promotie machine van The Force Awakens hiervoor ook al in volle gang. Je hebt nu met deel 8 te maken natuurlijk ... Star Wars...
HO-LEE SHIT Even een leuk "detail" The Force Awakens Teaser (de eerste); [MEDIA] Totale weergave sinds 28-11-2014 : 23.645.441. Dat is 2.5 jaar....
Die muziek tijdens de trailer ... fuuuuuuuuuuuuuuuuuck. DICE! WHY U DO THIZ!?
Ik zeg ... Ajax - Lyon
Nooit gedacht het te zeggen ... maar ik mis je geblaf en ge-sherpa wel ja :)
Gekeken en van "genoten". Erg sterke serie waar ik mezelf wel in kan vinden als "Clay" zijnde.
Miet.
Je kan ook gewoon om je heen kijken i.p.v de schuld bij een ander in z'n schoenen te schuiven :) Probleem was de vorige keer het niet dunken/slammen...