Scheid namen met een komma.
Aan iedereen, vergeet niet lid te worden van de xboxworld groep!!! (nee geen clan, een groep :)) klik hier
Sluit ik me volledig bij aan, die foto's moeten het van de leegt hebben om de plaat zo grauw te maken, door krap te kaderen haal je die spanning weg....
Footage door sturen gaat niet zo makkelijk, de camera neemt +/- 55MB per seconde op, dus 1 minuut aan footage is al 3300MB!!! Dus veel met harde...
Jup, daarom ga ik de montage ook niet zelf doen. Een goede vriend van mij is sindskort afgestudeerd in Rotterdam in montage en heeft net een...
Mooie foto JeePee, zoals Tom al zei erg clean en dat is het fijne aan deze foto! Top gedaan! Oh, ik ben effe benieuwd, vandaag zijn de laatste twee...
Graag!!! Ook even een punt aan iedereen gericht, als je denkt dat er nog ergens info bij kan of je zou graag iets willen veranderen laat het weten,...
Kan volgens mij niet meer, ik dacht dat deze geblokkeerd was met de laatste patch. Maar bij de bunker ingang daar beneden moet je tegen een stukje...
Die kreun achteraf maakt het echt helemaal af! _O- Hier btw nog 2 plaatjes van een Glitch die een maat en ik vonden (nogmaals disclaimer, ik...
Een veelgebruikte lens in de Urbex wereld, dat weet ik wel :) Een van die gasten die mee ging naar Tsjernobyl (Jim / Aimed) schiet daar standaard mee...
Ja noem maar op joh, ik voeg ze voor jou wel toe :) Oh, misschien interessant voor de nikon users hier?
jouw zin?
Als je de grootste kans op mist wil kun je het beste in de ochtend rond zonsopgang in de bossen zijn. Kijk even op google hoe laat de zon op komt en...
Check je rekening nog eens na, bij mij staat het wel gewoon bij afschrijvingen namelijk :) En ja ik ben lui :+ Maargoed, ik heb net effe in de...
Alleen kan ik niet op het clan gedeelte komen al heel de dag, weet niet of jullie dat wel kunnen?
:o Tokina 12-24 f4 en een 50mm 1.4 Camera ligt nu al bijna 3 weken bij de reparatie, vandaag te horen gekregen dat hij onder garantie gerepareerd...
Dit heeft eigenlijk niks te maken met MW3, alleen met de theater mode, ik zag dit filmpje in een keer voorbij komen, freakin geniaal! [media]
Ik wou gaan, maar had geen rooie rotcent meer :'| Btw, the Dire straits (Zonder Mark Knopfler helaas maar logisch) komen gewoon naar de 013! Zit...
Koppelen via Elite op de PC via de website, op de xbox elite kun je volgens mij nog niet eens koppelen met youtube, kon het daar iig niet vinden :)
Ik probeerde gisteren even mijn youtube account te linken met een nieuw youtube profiel en hoewel hij aan gaf dat het mislukt was (de pagina kon niet...
Tja en je hebt van die vijanden die het spel echt niet snappen :emo: [media] Ik schoot hier belabberd, en iedereen in deze situatie had makkelijk...