Scheid namen met een komma.
In de Xboxeurope mail die ik vandaag kreeg wordt ook nogsteeds voor de actie geadverteerd.
Die uitbreidingen heb ik wel gemist bij deel 2.
Ik bedoelde dat de echte toppers voor een volgend deel bewaard worden,die zetten ze niet in downloadable content.
Guitar Hero IV? ;)
Dat wordt heel moeilijk, aangezien de verzendkosten vrij hoog zijn. Het was dat ik nog spaarpunten had voor gamevision, anders had ik hem gewoon in...
De bart smit, intertoys, en frs in Amsterdam centrum hadden er nog allemaal (was alleen op zoek naar GH2 voor een leuk prijsje)
Ik heb gisteravond de laatste bij gamevision besteld en krijg hem morgen binnen, Wehkamp is altijd een drama (ik neem aan dat je daar besteld hebt...
Ik ook niet hoor...
;)
Hoeveel belgen zullen er bereid zijn meer dan 40% belasting te gaan betalen? 3)
Volgens mij zijn de nextgen Tom Clancy games alleen maar een voortborduring (is dat een woord?O-) ) op de boeken van Clancy. Ik ben 26 en game...
Je mag voor je 16e ook geen alcohol of softdrugs (voor je 18e) gebruiken, ik wil alleen zeggen dat de ouders de drank of game voor hun kinderen...
Persoonlijk zou ik een 18+ rating geen probleem vinden, als ouders vinden dat hun minderjarig kind volwassen genoeg is om een bepaalde game te spelen...
En ik zit nogsteeds op de game te wachten :( Is er al iemand die hem via gamevision binnen heeft gehad?
Dat kan in principe niet, maar ik heb ooit wel eens een apparaatje gezien waarbij het wle kon (op ownage.nl volgens mij). Maar dat ding was echt...
Lang leve mn Logitech Harmony en USB!!!
Er is immers ook nog zoiets als frans belgisch (FR BE). Maar ik wens je veel succes
Geldt dit niet alleen voor belgische kopers?
En ik ! Voog81
Nee, dat kan de PS3 nog niet! Volgend jaar pas (in Europa) \o/