Scheid namen met een komma.
Kerel, please. Waar gaat het nou over? Ten eerste hoef ik niets te bewijzen tegenover mensen die een andere kijk hebben (en vaak een betere) op...
Hoevaak blijf je nou nog iets posten zonder ook maar iets toe te voegen aan het topic? Als je zo graag de E-Thug uit wil hangen ga dan in de Green...
@Kimi NL, grote jongen. Ben trots op je. Want wederom voeg je echt niets nuttigs toe. Het feit dat Rutten nu ineens zijn poot wel stijf kan houden...
@Kimi NL Bedankt voor je wederom kansloze bijdrage. Misschien toch je "signature" aanpassen dat je wel de broer van Yellow bent? Gaat mij echt niet...
Dat je geen hoge pet op hebt van Wilders maakt het discussiƫren over de PVV en hun punten wat lastiger ;) Het verbieden van de Islam hoeft van mij...
The Matrix was geniaal. Reloaded was ok, Revolutions was echt bagger.
Warner Brothers bezig om nieuwe Matrix films te maken :o GEEF. NU.
@Kimi NL Klopt hoor. Maar wat verbied de grondwet dan wat Wilders wil introduceren ... mocht hij verkozen worden? Houd mezelf niet elke dag bezig...
Wilders roept en teert meer op de angst die vele mensen nu hebben t.o.v de Islam. Logisch, want je kan de krant niet openslaan of je leest er weer...
Wel een e-mail gekregen van Wehkampf dat ik hem later deze week ontvang. Blijkbaar zijn ze de niet-betaalde orders en annuleringen aan het verwerken...
BAM! 329 bij Wehkampf. Besteld en wel :) EDIT En Zelda voor 40 euro.
Iemand heeft de snoepzak van Erdogan afgepakt die dag, kan niet anders.
Ach, laten we het er op houten dad hed wel goedt komdt metd hem. Voor iemand die net zulke kut grappen maakt :+
Damn ... wat zou die gozer Minecraft voor cijfer geven dan? :o Daar gaan al je wapens op den duur kapot.
Hoe vaak heb je je spelling nagekeken?
Suuuuuuuureee ... jij kan gewoon niet handelen dat SMOKED een fantastische speler is ...
Dat nare stemmetje zegt dat ik gewoon moet bestellen ... ... dat stemmetje klinkt zoals jou. Ik kom nog niet eens in de buurt van jou :+ Ik mag...
... en ik zit hier maar te F5'en tot dat ding weer op voorraad komt
Wat? Ga je nou serieus die droeftoeter You-nuts nog verdedigen ook? :+ Die kerel komt nog geen natgeregende doos karton voorbij. Echt een vreselijke...
Of ik geef gewoon geen moer om spelling op een forum? Misschien eens langs de dokter gaan? Lichtelijk autistisch trekje? Wees trots op het feit dat...