Scheid namen met een komma.
I'm just gonna spread the word again: [IMG] Er staat een EOS logo bij, dus zou het kunnen? :o
Iemand toevallig 48 hour voor mij?
Mooi stilleven Henrive :)
?? Ik weet niet welke Tritton jij bedoeld maar de AXPRO is echt niet telkens switchen van settings hoor. Ik heb een keer mijn hoog-mid-laag gezet...
Foei fred, foei
Ik kan niks zien? zowel link niet als filmpje.
Net de special (niet de epic) op gehaald bij Foregames. Wat oude spellen + HD DVD's in geleverd en kon hem toen mee nemen voor 12 euro :+ Altijd...
Als iemand wil Gearsen, voeg me maar toe :) Reflex ScarLuuk
Ik doe ook mee!
Thanks :) Moet er btw iemand nog een 24-105L voor canon hebben? Het schijnt dat ze voortaan uit de lucht vallen!
Nice, ga ik zeker effe checken :) @fototripje, dan maar een weekje uit stellen? Aangezien bonnie en JP alle 2 niet kunnen. Daarnaast doe ik mee aan...
Maar het verschil tussen de surround headsets is best groot hoor, als ik een tritton op zet en daarna een astro is het echt een wereld van verschil!...
De inspiratie is er van af te zien ja haha, maar zeker goed gelukt :)
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel een toffe plaat vind! Ik had er alleen niet gelijk uit gehaald dat het idee is dat hun de straatverkoper...
Hmmmmmmmmmm softbox! :D
Hoe je bedoeld stalkers :+
Dan stel je die bruiloft nog maar effe uit met een jaartje! Dit gaat wel om fotografie hoor!
Ik hoop het, maar denk het niet. Ik denk dat dit eerder de canon video camera's worden (Canon xl h1 upgrade) dan dat het de 5D word. Dit omdat het in...
Could it be? [IMG] Bron: cinema5D
Ik was dinsdag op de IBC en daar toonde Sony zijn nieuwe Oled servie voor professionals. Wat een schermen zeg! Een 23 inch afkijk monitor kostte wel...