Scheid namen met een komma.
Ja, hier nog zo'n gek welke er een gewonnen heeft! Ennu.., ik heb 'm al in huis en effe gauw aangesloten. (Maandag 24 februari in huis gehad) Maar...
Tjonge, tjonge wat worden hier een partijtje domme vragen gesteld zeg....niet te geloven!
Echt niemand...?
En kan ik die steen oppakken? Want als ik op Y druk is de steen weg en het vakje verlicht! Of bedoel je dat?
Ja, had ik ook gedaan, maar verschijnt die trap daar bij dat ding waar dat vakje op gaat lichten of ergens anders?
Ja bedankt, maar ik was er inmiddels al doorheen en ben bij het volgende level..... O, ik vind dit echt een kicken game...joehoe!!!
Re: Re: Re: Re: [wallmines] chinezen Ja, maar als ik dat hoekje ga zitten, met m'n gun, blaast die 1e gast me zo omver. Dat richten met SC gaat ook...
Waar vind ik in Buffy, op dat plein met die fontein, die andere 2 stenen (sleutelstenen)? Loop m'n eigen helemaal leip te zoeken. Dus in het 1e...
zoals gezegd...!
Re: Re: [wallmines] chinezen ja, ja, dus het zijn er in totaal 6? Maar het lukt me echt niet, ik ben toch beter in dat sneaken denk ik!...
Re: Re: [wallmines] chinezen En in welk hoekje ga je dan zitten. Beschrijf dat eens precies als je wilt.... Alvast bedankt!
Re: Re: [wallmines] chinezen Klinkt ingewikkeld maar mijn inziens is dat het ook. Maar inderdaad, ondanks dat je die turrets aan zet en die IFF...
Het is me niet duidelijk waar je nu zit hoor, leg 't nog eens uit, misschien kan ik je helpen?
[wallmines] chinezen Weet iemand hoe ik aan wallmines kom? Ik zit nu bij die (Chinezen) kerels waar ik mee gebabbeld heb. Daarna komt een savepoint...
de zoveelste.......Doet dat er iets toe dan?
Zijn dat niet van die automatische machinegeweren op zo'n standaard? TOCH?
Kan je niet tegen bloed?
kooknie
Sorry hoor, maar hoe herken ik een vertraagde framerate?
Ik heb al een paar keer gehad dat m'n xbox vastliep aan 't eind van een level. Met als gevolg dat ik 't laatste gedeelte van het vorige level moest...