Scheid namen met een komma.
ik vond t best wel grappig(had t spel al uitgespeeld, dat wel)
je kunt wel vampier worden:) dat ruult wel
ik denk het gewoon niet. Ze zullen eerst alles er aan doen om de game zo goed mogelijk 15 april uit te kunnen geven. Dan zullen er de eerste weken...
haha, mag je me wel eens de link geven. Ik hoop dat je dat niet vorig jaar ofzo gelezen hebt, want de release date is dus ook bijna een jaar...
lol, sorry maar ten eerste denk ik niet dat de space expansion dit jaar uitkomt. Ik bedoel, dat is echt een grote expansion, want dan kun je ook in...
je komt aardig in de buurt, ik ga voor de pc versie. Zal ook veel mooier uitzien trouwens(als je een goede pc hebt).
gisteren zijn er veel illegale screenshots vrijgekomen op de forums van SWG, en ook de beta manual. Ik heb geluk dat ik t direct zag, want na 1...
ja thanks! anyways, nog een vraagje, ik heb pas een niewe tv gekocht( een samsung van 380 euro), en als ik hem op pal 60 zet, dan krijg ik een paar...
ja, maar zoals gezegt als t maar niet vervelend nep is. Ts schijnt ook erg makkelijk te zijn , dus dat is ook weer nep. Kortom ik moet ze gaan huren...
uhm...waar heb jij dat gelezen?? wil ik wel weten
oh asjeblieft, ik heb t combat gezien(men vriend speelt de beta). Het is turnbased programmed, maar het gaat zo snel, dat het net een fps lijkt. Dus...
tja hoe geweldig amped ook is, zonder splitscreen begin ik er niet aan:+
jow thanks. Ik weet t nog steeds niet, maar ik ga gewon eens eentje huren ofzo binnenkort:)
arg, lastige keuze. Ik persoonlijk hou liever van games die wat lastiger zijn(doe je er langer mee). Welke heeft de coolste multiplay?
jow, thnks. Op gamespot had trouwens weer Ts een beter punt dan Amped. Maar zoals gezecht valt amped af door de splitscreen. T wordt dus kiezen...
bij IGN zeggen ze dit over TS "Transworld Snowboarding is full of too many flaws and bugs to be considered a worthy purchase. The game just has an...
domme vraag, stond op de vorige pagina van dit topic]:- ]:- ]:- In ieder geval, ik heb m nu ook op 60 hz:). Nu toch 2 vraagjes Vraag 1:hoeveel...
ja
is dat dat pal 60 geval?
dus als ik t goed begrijp kun je amped niet spitscreen spelen met z'n 2. en hoe zit het met de moeilijkheidsgraad van SSx tricky?