Scheid namen met een komma.
bethesda games hebben nooit echt goede textures gehad.. typisch.
Is kale omgevingen en goede graphics niet wat tegenstrijdig? Heeft imo veel met elkaar te maken.
Hoe vrij ben je in het freeroamen? als je het vergelijkt met TDU?
Ik krijg laatste tijd echt het gevoel dat ik minderwaardige en onafgemaakte singleplayers krijg.. door al DLC lijkt het geen volwaardige game op...
Het probleem lijkt me duidelijk (zoals in veel reviews al aangegeven.) het is vis noch vlees. Het is te weinig horror om eng te zijn, en te matige...
Meer een bioshock met wat stealth.
Ik vind dat wel behoorlijk genereus hoor...
Mid-populated servers zijn toch wel het beste van het beste :) Altijd genoeg mensen (en drukte in SW zelfs) maar nooit een queue _O_ (en instant...
Alan Wake Echt een ijzersterke game, met een diep (en emotioneel) verhaal. Maar Walking dead van telltelle is ook een goeie ja :) maar wel totaal...
Duke Nukem is het absoluut waard!! hele vette game. Ik heb er 40 ofzo voor betaald, geen moment spijt van gehad. Echt een hele hoop fun.
Nu zit ik laatste tijd best vaak op dit forum op mijn mobiel en het werkt redelijk, maar misschien is het een idee om een mobiele versie van de site...
Was er nog wat anders interessants? Anders ga ik morgen ff langs :thumbsup:
Mm alkmaar verkoopt nog steeds niet... Wtf
Fifa 09, wtf _O-
Onbegrijpelijk waarom alleen bij fifa zo'n soort topic zo groot is. Elk jaar precies hetzelfde.. (oke, oke..)maar wat maakt een dagje langer wachten...
Moet wel een world first zijn dat mm alkmaar een game als eerste verkoopt 8) normaal lopen ze bijna een week achter met nieuwe releases.
Luister dit maar eens [media] Dan verander je wel van mening ;)
Net bij de BBC deden ze ook F1 2012 met Hamilton, Kimi en Senna.. hadden ook hun engineers bij zich. Was wel leuk om te zien, maar ze konden er geen...
Xperia lovers hier :) nice, heb zelf ook veel plezier van mijn Xperia
Ik heb op professional al moeite 8) met verdedigen maar ook met goals scoren.. iemand tips?