Scheid namen met een komma.
Dat was misschien ook niet een perfect voorbeeld, maar om even mee off-topic te gaan: Die reactie hoor ik vaker inderdaad. Ik heb zelf een colletie...
Onzin ;). In dit geval is het masker gewoon een verzamelobject. Ik gebruik mijn cd-collectie ook nooit en te nummer in mijn cd-speler, het is 'voor...
Ik denk ook niet dat hij er werkelijk mee gaat rondlopen. Wikkel jij je poster van je favoriete voetbalclub of artiest om je heen alvorens je de...
Het einde van die film gaf mij echt een rotgevoel.
Systeemvoorkeuren --> trackpad --> staat als het goed is een optie van 'twee vingers op trackpad als secundaire klik', die eventjes aanvinken :).
/Edit; Grave is me voor
Hell, je hebt niks gelezen!:+ (Zie het als een gratis kick!)
Yes ook, al kan ik daar beter mee opschieten dan met Windows. Vooral netwerkdingen, internetgedoe, daar groeien mij toch echt grote vraagtekens boven...
Hee geweldig! Bedankt, ik geloof dat het gelukt is :). *Gaat opzoek naar "Computers voor dummies".
Ojee, wat is een Workgroup? :+
Maar het is niet alleen de ervaring, apparatuur toont ook een tijdsverschil aan? Kan er trouwens met m'n hoofd ook niet bij, terug in het verleden....
Het lijkt mij in essentie hetzelfde? Verschil in tijd dat ontstaat door een bepaalde handeling, maar ik zit er dus naast blijkt.
Nou, verlicht me ;).
Delen heb ik gevonden, bedankt trouwens :). Maar, hoe kan ik nu de betreffende pc vinden, of mijn macbook vinden op de pc 8).
Tijdreizen? Ik heb wel ooit eens iets geks op televisie gezien hierover. Weet niet exact meer wat het was. Door langdurig heel snel met een vliegtuig...
In huis hier staat een PC met windows XP die een andere pc d.m.v. een draadloze router van internet voorziet. Is het mogelijk om, redelijk eenvoudig,...
Er is wel een officiele msn voor mac, maar die heeft wat beperkingen. Webcam/Audio-ondersteuning heeft hij niet en ook willen schermafbeeldingen vaak...
Ik heb die lijn ook een beetje, na een drietal maandjes al. Kan je ergens dat papiertje nabestellen trouwens? (De lijn is hier trouwens weg te...
Ookal post ik hier zelden, ik lees het topic regelmatig en ik wil toch graag het volgende kwijt: Wat een bijzonder topic. Hellspawn, jou...
Geloof dat het iets was met; 'grond die weg is gevallen na weghalen van grondwater'. Of iets met bouwwerkzaamheden. Wel typisch, zo'n mooi rond gat?