Scheid namen met een komma.
Geen splitscreen in Halo is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Dat is juist de reden waarom ik zo van die serie ben gaan houden. Heb volgens mij...
Je hebt wel Guild Stores, op de PC werden daarom guilds opgericht die zich alleen maar bezighielden met trading. Kunnen geloof ik in totaal 250...
Thx voor de tip, hou hem vanaf nu zeker in de gaten. :D
We're sorry voor de dubbel post, maar 343 kondigt nu aan dat voor online co-op wel XBL Gold nodig is. Schijnt een verspreking te zijn geweest,...
Als je dat wel wilt weten, volgens mij is hij de hoofdpersoon in de tv-serie Halo: Nightfall. Heb hem zelf nog niet gekeken, die Locke interesseert...
Heb sinds de release eigenlijk nog nergens last van gehad op de PS4. Geen problemen met de framerate, bugs, helemaal niks. Uitgezonderd die XP bug,...
Ik wist het nog niet, maar ben er wel blij mee. Kan ik een beetje dat ritme, elke week een nieuwe episode kijken, aanhouden. :thumbs:
Is het nou een remaster of niet? Heb zelf nog nooit Ratchet gespeeld, dus laat maar komen. Dat is voor mij persoonlijk wel het mooie aan remasters...
Voornamelijk dus cosmetics. Enig idee hoe ver die Skyhold customization gaat? Dat klinkt nog wel interessant, vond die standaard customization opties...
Dat gezeik met die virtual reality zooi, doe mij maar gewoon ouderwetse games op m'n verouderde televisie met een controller in de hand.
De DLC van deze week: [IMG]
Haha, hoe dat beest z'n eigen naam uitzingt. Ging echt kapot toen ik hem voor het eerst zag. Daarna ging hij kapot.
Stelletje piraten. :lol:
Gaan dus meteen starten nadat Game of Thrones afgelopen is. Beter!
Waar speel jij hem zelf op dan, Gakkie? Ik heb dat op de PS4 eigenlijk niet echt gemerkt, zal er morgen eens extra op letten.
Zeker, veruit de beste keeper op de Nederlandse velden.
Waren afgelopen jaar trouwens wel het minst gepasseerd van alle Eredivisie teams.
Zeker, zeker. Bedoelde ook niet dat ze Battlefield moeten gaan kopiƫren, zei het miss verkeerd. Halo moet gewoon Halo blijven, denk niet dat ze na...
Is die game, nadat je dan eindelijk die patch hebt gedownload, al wel een beetje te spelen? Zat vanavond ESO forums door te lezen en zag veel...
Dat geklooi met die DLC maps die lang niet iedereen kocht (ikzelf eerlijk gezegd ook niet altijd) was ckr irritant, hoop dat ze nu echt alles gratis...