Scheid namen met een komma.
is et hier mee eens, ik vind et niet leuk als je een half uur moet denken om iemand uit te schakelen, gewoon naar binnen met een full clip is leuker
toen ze de kerstman in elkaar sloegen was het wel koel
sorry, maar hitman 2 is geen first person toch, anyway, raven shield is ook 1st person
Re: stalker komt die op de xbox? want dat spel lijkt me bruut
jaaa! singleplayer was al heel goed, maar persoonlijk vind ik dit spel een van de multiplayers ooit hebben.
idd der zit een structuur in
wat een wijsheid, ik koop ook nie vaak, meestal als ik uitgekeken ben ga ik voor de ruil, heel zeldzaam koop ik is wat als ik em echt graag wil
you talkin'me language, snipen is leuk, maar head-on combat is veel leuker
als ze maar verder aan dezelfde gameplay houden, dan word ie koel
uit van die rare pijpen soms, maar daar blijven ze soms dus uitkomen
de flood moet je ook niet allemaal af gaan schieten, ze komen soms uit een everlasting bron, gewoon al knallend zsm doorlopen
geen bots in multiplayer, defenitly
ahum, halo vinnik echt wel goed, de binnenlevels zijn idd wat eentonig, maar bijvoorbeeld dom knallen vind ik niet, een hunter pak je niet aan met...
dude, ga je nu over elk spel een mening geven, in allemaal aparte threads?
der zijn al best veel topics hierover...anywee, ik was eerst ook heel enthousiast, maar na een maandje of wat had ik et wel gezien, alleen...
heh ik heb em maar tis nie echt mijn genre...hij staat te ruil...chk topic in xbazar als je intressted bent
kewl you own the house
knak heb ik ook nooit gehoord
lijkt me een gaaf spel, op n64 ownde die, maar manga ben ik ook geen fan van... komen er trouwes twee spellen uit? ik las erges een Joanna Dark spel...
leek me ook wel een leuk spel, tot ik hoorde van auto-aim, nou wil ik eerst wel even zien voordat ik em haal