Scheid namen met een komma.
ik maakte even een thread mocht je probleemen hebben met het spel ik bedoel meer technische problemen ..zoals nu bij mij , de controller reageert...
Tookie Williams in VS geëxecuteerd De Amerikaanse ex-bendeleider Tookie Williams is vanochtend in San Francisco geëxecuteerd. [IMG]...
Yorin stopt definitief met ONM. Vrijdag 1 juli is de 2315e en tevens laatste aflevering van de soap te zien. De programmering van Yorin van het...
iemand die al gehoort heeft dat de paus op sterven ligt ??
[IMG] PvdA-commissie: schaf provincies af De twaalf provincies moeten plaatsmaken voor vier landsdelen met 30 regio's om Nederland beter...
ik heb hier over nog geen thread kunnen vinden dus het zal dan wel zo zijn dat er hier over nog nie is gepraat :) maar eh zijn er bij jullie in...
wat vinden jullie eigelijk...??? heel veel mensen zien dat als GTA ...maar ik zie het meer richting Driver Meets Metal gear Solid Meets ManHunt...
welke Mediabedrijf heeft de beste site ?? ik vind de nieuwe Omroep.nl zeer goed gemaakt ...beter dan die van RTL of SBS !! www.omroep.nl ! :p...
nou ja hier hoef ik weinig over te zeggen maar eh persoonlijk vond ik Kadafi & Fatal de Beste Outlaw Crew Leden !! Fatal heeft een nieuwe...
wat vinden jullie van deze Games ??
ok ...de serie is bijna afgelopen (alleen wou Veronica Tv nie mee helpen...we moeten wachten tot begin 2005,...geweldig...) vertel me hier...
op deze topic kan jhe het hebben over Death Row van nu en van vroeger...haal je gedachten enz op mods die van Hiphop hopuden ...laat u hooren...
aangezien de HipHop sectie nu geblokt is dacht ik ach...laat ik maar een van de grootste urban labels van Universal Music aandacht geven.........
Manhunter VS GTA aangezien er hier nog geen topic over was , ben ik er maar een begonnen ok... is deze game echt goed ?? beter dan GTA ??...
ik kon geen Topic hier over vinden (Via Zoeken) .... dus begon ik er maar een hier.... wat vinden jullie van de Nieuwe EU ????
ik heb deze vraag al via PM gesteld , maar ik wil het echt ff weten , zijn jullie nou nog wel of geen onderdeel van gamer.nl Net of niet ? zie...
wat vinden jullie (iedereen op XBW Forum die van HipHop houd) van de naamsverandering van Murder INC ??? ik vind het Jammer dat irv Gotti (CEO Van...
hey , ik had een vraagje bij ons thuis hebben we een Abo op Casema Wanadoo Cable (Basic) , nu vraag ik me af , kan ik via mijn Provider op Live...
hier kan je dus alles vragen over Deel 2 (en ook Deel 1) let op !! zet er bij of je Deel 1 of Deel 2 Bedoelt jaja dit is een all Console...