Scheid namen met een komma.
waarom maken jullie niet een top 10 ofzo? Of een release list! Zou een leuke aanvulling zijn op deze site toch?
Klopt het dat NBA Street op de Xbox uitkomt? Zo ja koop je m en waarom?? Ikzelf in ieder geval wel omdat ik NBA street op de PS2 echt geweldig...
Af en toe zie je weleens een lid van de Tom-Tom Gang verschijnen! (Zoals in Level 1 bij dat huis!) Wat moet ik dan doen?? In het boekje staat melden...
Post hier even wat records van games die je hebt!!! Bijvoorbeeld: -Survival en Time attack records bij Dead Or Alive 3! -Meeste punten in 1...
Hoe haal ik mijn user name zeg maar weg?? Ik wil een nieuwe aanmaken! Als ik dat wil doen geeft ie aan dat ik een andere heb! Hoe doe ik dit?
Vertel me aub even je record punten en overwinningen met Survival bij het spel Dead Or Alive 3!!! Thanx!!!
Zie titel! Heb je wat handige of leuke tips waardoor het bv makkelijker wordt op het moeilijkte niveau?
Vertel mij please even je Top 5 games!! Welke spellen moet ik nou echt hebben???
Kan iemand mij misschien wat info geven over Street hoops? Eventueel wat plaatjes of cijfers ofzo?!!! Thanx
Misschien een stomme vraag hoor maar klopt het dat wij pas op 14 maart online kunnen spelen?