Scheid namen met een komma.
Gedag, Een vriend van me moet voor Economie een klein marktonderzoekje houden. Hij vroeg mij of ik de Poll ook op XBW wilde zetten. Bij deze dus....
Wellicht herinneren sommigen van jullie deze thread nog wel. Deze ging niet specifiek over dit onderwerp, maar het filmpje geeft wel wat informatie....
Gedag volk! Jullie zitten nu waarschijnlijk heel vreemd te kijken, want wat is nou weer wintereenmas (Wemas) ? Nou, dat zal ik jullie eens...
Hoi. Ik wil graag een forum op mijn site. Net als xbw wil ik dat deze bereikbaar is via forum.bla.nl en www.bla.nl/forum/. Ik heb een subdomain...
Volgens mij is hier nog geen officieel draadje over, dus bij deze. Op 20 augustus is de petitie tegen de reclame van Jamba gestart. Iedereen kent...
Ik ben nu zo'n vaste klant van de Aldi geworden dat ik hier gewoon een onderwerp over móest maken. Heeft de Aldi jouw lifestyle ook zo drastisch...
Ik kwam hier een keer per ongeluk achter tijdens een leuk potje multiplayer in Blood Gulch met rockets. Ik wilde kijken of mijn rocket ook...
Voordat jullie het nut van deze thread gaan afvragen. Het is voor een Praktische Opdracht die ik moet maken voor geschiedenis. Namelijk "was het...
Een vriend van mij heeft een probleem met het afspelen van een paar gebackupte dvd's. Namelijk Finding Nemo en SWAT. Hij speelt de boel af met een...
goeiedag mensen, Ik wil niet moeilijk doen maar ik wacht al 2 weken op mijn exemplaar van Mace Griffin: Bounty Hunter. Ik zou niet weten of...
Dit is echt de druppel met dit programmo. Bij het report over Halo Pc zeiden "nu kan je het uitproberen op iets anders dan die onhandige controller"....
hier is de mn 2e tekening, zoals gezegd. zeg aub wat je er van vind en waarom:) [IMG]
dit is mn eerste complete(dwz met kleur) tekening. ik heb net af. wat vinden jullie ervan? [IMG]
Degene die DOA3 bezitten weten natuurlijk dat 3 van de 24 nummers van de soundtrack van Aerosmith zijn. Ik heb 't nu al een hoop gespeeld, maar ik...
Owkee, ik ga jullie nu vervelen met iets heel onnozels, maar ik moet t ff kwijt. opeens kwam t tot me. Opeens kwam deze uitdrukking in mij op:...
ik vind dat deze nieuwe smiley erbij moet. deze is toch gewoon geweldig!!! [IMG]