Scheid namen met een komma.
Ik ben nog geen andere karakters tegen gekomen, dus geen idee hoe het met de rest zit ;) Hoe ver ben je nu in de game eigenlijk?
Alsnog vond ik het nog wel een prestatie niet eens 1x geraakt te worden. :+ Maar ook in mijn eerste playthrough had ik er nog niet heel veel moeite...
Ik heb het expres maar niet gekeken. Mijn backlog is al groot genoeg momenteel, dus ik wil die momenteel eerst wegwerken en niet nog eens games...
http://psnprofiles.com/Yrill I feel sad now. :{
Ik had er nooit echt problemen mee eigenlijk. Het mooiste vond ik nog wel in mijn NG+. Ze hadden me niet eens 1 keer geraakt :+
Oke, meester Dulle: Bayonetta: + Als je zoekt naar een vloeiende hack 'n slash/beat 'em up game, kijk niet verder. Platinum Games heeft een...
Heb je niet nog interessante Vita titels? :D
Gamemania Leeuwarden heeft 'm nu wel liggen. ;)
Nou moet ik zeggen dat de oude stem niet echt energiek is i.v.m. de nieuwe. Chie zelf komt heel energiek over, terwijl de oude stem dat niet echt...
Jep nu je het zegt. ;) Alleen was die helaas niet zo lastig, dus zo vaak ging je daar nou ook weer niet dood. Neem dan gewoon Ornstein & Smough. :+
Je zal 't er toch mee moeten doen! :+ So quit your whining, and keep playing! :(
Super vet! 3) Alleen welk monster zou dat nou zijn? Mijn eerste ingeving was Ceaseless Discharge, maar dat lijkt me niet.
Nee is ook zo. Sowieso is Nedgame en Bol.com een van de duurste voor deze game. Dus je kan beter bij Yourgamezone, Gamedumper of 12Game bestellen.
Ik was er redelijk snel aan gewend. Bedenk je wel dat je flink wat uren in die game gaat (of kan) stoppen. Waarschijnlijk vergeet je straks gewoon...
Ach ik vind zowel Chie als Teddie niet heel erg. Alleen snap ik niet waarom je een andere voice actress zou inhuren voor een port van een game. Je...
What's wrong? o.o
Het fijne aan MMO's is dat dit soort bugs er vaak wel weer uitgehaald worden. Elke MMO heeft wel last van een redelijk aantal bugs op de release...
Dan hebben ze 'm er weer uit gehaald. Ik weet zeker dat ik 'm daar gezien heb ;)
Je hoeft die nummers niet te kopen ;)
Waarschijnlijk dat laatste.