Scheid namen met een komma.
ik wil het eerst zien. Er is er nog geen 1 op de markt en dus ook geen test. Nog nooit is er een nieuwe techniek geweest zonder behoorlijke...
Dat ding is echt top! Kan echt uren achterelkaar gamen en t maakt n groot verschil in shooters!! Het enige nadeel is dat ik het geluid te weinig...
Oled wordt nu al beschouwd als de heilige graal, maar ik moet het eerst allemaal nog zien. Allereerst vind ik de tot nu toe getoonde foto's van t...
Wat n verschil hè? Ongelooflijk goede film trouwens! Remy: schandalig! Terug ermee en fijntjes melden dat je dit geintje van hun al op internet heb...
JAAAAAAAA, hij heeft een plasma gekocht! :thumbsup: Foto's graag! Contrast heb ik bij de pioneer niet laag gehad en bij mn px80 pana ook niet....
Toen ik digitenne aansloot bij mn broer, was t beeld om te janken. Daarna het info nummer gebeld en die gaf t advies om n ander kanaal te kiezen (54...
In deze test van de c6000 is de inputlag fors! http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung-ue32c6000-ue32c6530-20100630763.htm
Ik dacht toch echt dat redcoon paralel import modellen verkoopt en je dus geen reparatie aan huis hebt. Niet fijn als je je tv moet laten ophalen...
Ja dat zei ik ook al. Ik had ook n keer opeens geen geluid meer door n kapotte optische kabel. Toch kwam er wèl rood licht uit de kabel. Dat licht...
Waarom staat je tv op die instelling? Je tv heeft niets met t geluid te maken of blokkeert deze instelling t geluid wat via hdmi binnen komt? Heeft...
Eh, 2 manieren? Jij hebt alleen een optische ingang op je logitech toch? Als je een Slim hebt, dan kan je een optische kabel direct in de xbox...
Alleen een plectrum en 3 of 4 oplaadbare batterijen. Bedrag is goed hoor.
Je bedoelt: de beste keus in die prijsklasse O-)
Lol! Kijk, dit vind ik dan weer wèl leuk :)
:thumbsup: Ik ga t proberen. Heb vanmiddag een gitaarversterker gekocht, een cube 20 \o/ Denk dat ik volgende week n basgitaar koop. Ik wil heel...
Nou, dit verhaal krijgt nogal n wending: http://www.ubergizmo.com/2011/06/lulzsec-hacked-by-teamp0ison/ De site van lulzsec, die muzieksites van...
Tomb Raider 1 was destijds zo'n enorme stap voorwaarts! Ongekend goede game en bij mij 1 van de grootste impacts die n game bij mij maakte. (Later...
Hopelijk lukt het je, want die Fender is zo ongelooflijk gaaf!! Vergeet niet dat je die madcatz controller ook moet kopen, anders kan je niet spelen....
Dat werkt perfect. Ik heb t op dezelfde manier gedaan voor de optische kabel
Waar staat in t xbox menu dat er dvi aangesloten is? Ik ken dat helemaal niet.