Scheid namen met een komma.
Graag :(
Jammer dat het niveau zo daalt in deze thread....:{
Daar is toch iets goed mis bij hem..als je het normaal vind dat je iemand in de fik steekt als je "zijn hart breekt" hij heeft geeneens een hart. Als...
Niet te vergeten dat die ene Marleen ook mee doet! Dus hopelijk goud + zilver/brons, inge had 1e tijd neer gezet marleen 4e, dus kan allemaal nog :D
Op een gegeven moment heeft ie wel een helm op..dus wie weet :D
@ walrus: Tjah..ik heb het gehoord (het nummer), en stukje gezien op mtv news..echt erg dat ie dat dan doet. Ik denk dat het jammer is dat het...
[img] Wow! Dat vind ik wel de mooiste foto die ertussen staat :o. Jij bent toch diegene met dat oranje shirt? 3)
[img] Staat ook op page 3 ;)
Komen idd heel wat zieke kinder geestjes in deze thread omhoog met fantastische waan idëen. Stel je eens voor dat je deze jongen in je pleeggezin...
En dan zeker het liefst voor een volle ArenA of niet..:{
Ik bedoel idd dat het erg ziek is om zoiets te doen....zoiets kan je gewoon niet grappig vinden. Het was meer dat mensen die snel door deze thread...
Klinkt als een geschikte actie voor de xbw knokploeg dit :+
Als ik haar was zou ik ook vreemd gaan als ik met zo'n kerel wat had...._0/ Ik had het vanmorgen ook gelezen in de krant (DvhN it is ;)). Echt...
Ik zou wel willen...maar heb niemand om mee te gaan, en degene waarmee ik volgend jaar wilde gaan wil dit jaar niet. Dan maar achteraf toekijken :'(
Dat is idd onmogelijk/nutteloos, omdat er nog nuttige informatie in die threads kan staan. En dan kunnen mensen d.m.v. de zoekfunctie deze threads...
Hollander...dat ding is net uit, adviesprijs is €269 wie zou hem dan voor minder gaan verkopen. En ik heb mijn 128mb spelert ook voor €269 gekocht,...
Jah sorry :+
Ik denk dat hij doelde op hetgeen dat Sostic zei...ik weet ook niet wat het is..maar sostic zit ook in de clan, dus het is cool. Nu graag alleen...
WoW, ik keek al maanden uit naar dit speeltje, en heb hem vandaag mogen bewonderen in de Apple Shop in Groningen...damn wat ziet die er mooi uit zeg....
Ik weet niet wat de afstand was, maar als ze van deze afstand (ik neem aan niet verder dan een meter of 10) nieteens een mensenlichaam kunnen raken,...