Scheid namen met een komma.
Haha dit soort scrubs zou ik de hele avond wel willen afknallen. :+ [MEDIA] Stapje in de goede richting... Nu elimination graag bungo :+ [MEDIA]...
Oh ja ook towertijd :D Heb daar ook nog wel wat uurtjes rond gesprongen en gedanst:p
Hahahaha is me ook 1 x gebeurd afgelopen weekend:+ Wel bizar indd dat daar nog zoveel verschil in zit zeg... :eek: Agh aan de positieve kant gezien...
bedoelde t zo ook niet ;) Maar qua PVE content is t nog steeds mager naar mijn mening. Ben helaas al lang en breed uitgekeken op PVE. Speel deze...
Ik kijk op xbox zelf :p [img]
Gister toch maar even de Beta opgestart voor ong een uurtje.. Had de Alpha ook ong uurtje gespeeld , maar eerste indruk vond ik het opzich wel een...
Zou de game niet kopen hoor @Korkss :+
Had zondag nog wat IronBanner gedaan met @graveheart...:F: [MEDIA]
Gaat bij mij ook nog wel ff duren voordat ik aan dat ding gewend ben... En wat voor mij de beste button lay-out out is enzo... Zat gister te...
Microsoft zelf had ze maandag gewoon weer op voorraad :p
Ja reviven ook ? Waar zit jouw reload/revive knop met bumper jumper dan.... Mja als je eenmaal aan die peddles gewend bent hoef je helemaal je...
Ho ho ho ik heb niks gezegd over andere pvp playlists ga alleeen geen rift spelen. :+ Ga me nieuwe elite controller ff uittesten in elimination...
Ben toch erg benieuwd hoe t na de matchmaking update is met de lag in iron banana... Ik ga het iig niet zelf ondervinden #BoycotRift :+
Matchmaking updates by Deej The Crucible, along with every aspect of Destiny, is a subject of constant analysis at Bungie. Our designers and...
Iedereen moet doen en spelen wat ie zelf wilt toch.... De 1 vind t nog leuk om destiny te doen en de ander zoals @Rampage zeikt graag elke dag op...
Ik hoop zo dat de trials map vandaag een leuke map word.. maar heb zo'n vermoeden dat t Vertigo gaat worden.
En dan heb je je geliefde twilight garrison... En dan? Game de kast in....??? :+
Haha heb ze allemaaal weggerot op die van skolas en crota na :+
Wat ik hier en daar lees op reddit en bungie forum is dat ze verwachten dat er waarschijnlijk een valentine event gaat komen zoals festival of the...
"Een lid van het ontwikkelteam van Destiny is online gespot met een nog onbekende spelmodus. Volgens een gebruiker van NeoGAF zag hij designer Lars...