Scheid namen met een komma.
ik vraag me eigenlijk meer af met welke providers je allemaal online kan of zijn dat ze allemaal???
een console kan volgens mij ook niet echt te snel komen, omdat de mensen altijd aan vernieuwing toe zijn... ok de gamers dan! Ik heb nog steeds vette...
jullie denken dat dat waar is die bullshit die jullie daar vertellen. Er gaan al verhalen dat de processor in de teraflops gaat lopen nu denken...
jongens je kan er helemaal geen accu aan maken (tenzij je je xbox openschoeft en er wat dingetjes in veranderd), want de voeding van je xbox is...
Nou lkkre zaakjes heeft een bijv een vriend netzoveel voor zn xbox betaald kan er ur meer mee dan ik |:- 8) baluh!!!
wat zijn wel hier weer lkkr bezig. trouwens die exdigy kan je wel aansluiten op je xbox maar dan niet met usb. gewoon optisch maar dat wisten jullie...
ja bijv home video maar ik erger me er gewoon aan dat dat ding legale dingen niet slikt, het zal wel dat ie sommige wel doet maar toch het gaat om...
Ik vind het jammer dat de xbox zo goed beveiligd is, niet omdat ik er illegale dingen mee wil doen maar omdat ik gewoon ook zelf gebrande (niet...
het is wel vet, maar trouwens ik denk nie dat je ze zomaar bij de winkel krijgt als je het vraagt. Volgens mij krijgt de winkel ze van microsoft...
Re: Re: Re: Re: Logitech® Z-640 die had toch geen decoder dus ook geen digital???
Re: Vervolgje die precies ronde krassen zijn normaal hoor ik dacht eerst ook dat het door mn xbox kwam maar dat is niet zo, want toen ik...
ja dat zal allemaal wel maar ik heb nie zoveel centjes:'( ik loop gewoon het zondags ochtendblaatje (dat trouwens schandalig onderbetaalt word en het...
he die creative inspire 5500 console waar kan je die kopen en hoe duur is ie daar??
Ik dacht dat het bij xbl om de modchip ging niet om de cd:~ Ik dacht dat ze het konden zien als je aan het gamen was en je er dan vanaf gooide.:[
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mortal Combat Deadly Alliance! bedoel je matrix
kweet nie maar ik weet wel dat als ze ze ergens verkopen dat je er vaak veel (te veel) geld voor kwijt bent.:'(
ow sorry hoor maar ik vind het wel komisch om te lezen, het is zo grappig hoe jullie die geluiden omschrijven.:D
nou het zal wel een foutje zijn neem ik aan BTW je kan hem ook niet aan je tasje toevoegen maar als het echt zo is...;) :)
jongens er komt binnenkort ook een cd uit met de titel 'de xbox geluiden' tracks #1 knak knak #2knor knor #3xbox terror Boemmmoem #4hoor ik soms...
sommige mensen vinden het niet handig omdat debeloppers een spel uitbrengen ondanks dat ie nog nie helmaal af iz, met de gedachte ze kunnen de rest...