Ik deed net mijn 360 aan en kreeg een update voorgeschoteld. Weet iemand waar die update goed voor is? liefs en kusjes - Judge
Van Majornelson.com //edit: het schijnt dat je na die update niet meer kan zien welke game je in de DVD lade hebt zitten. Klopt dit?
ROD? En hoe kan je nou niet downloaden.. Moet toch, wil je op Live verder spelen..? Edit: Ik heb nog niet mn Xbox aangezet, maar blijkbaar is na de update je xbox iet stiller..? Wel doet hij langer over opstarten.. En in het begin geeft hij niet aan welke game er in je Tray zit. Hiervoor moet je ff opnieuw de game erin doen en trug gaan naar je dashboard, dan laat hij het weer zien.. Vaag!
Wat is dit nou weer voor gelul.............ik wil helemaal geen draadloze gitaar. Dus wil ik ook geen update, maar hij is wel mandatory......oftwel verplicht. Moet ik zeker ook straks zo'n kansloze speelgoed gitaar kopen?
resultaat na update: geen verschil, start net zo snel op, net zo veel/weinig lawaai. Games zie je gewoon dus wat lopen jullie allemaal te zeuren
Resultaat na update: 1e keer opstarten duurd ONGELOVELIJK lang! Dat logo van Xbox 360 blijft almaar in beeld, ik dacht even dat hij vastliep.. Uiteindelijk kwam ie wel weer in dashboard. Dan geeft ie aan dat er geen game in de tray zit, tray open/dicht en hij doet het weer. Start GoW op en tegelijk dat ik een server host krijg ik een message, probeer te openen en xbox loopt vast. Opnieuw opgestart. Gears opgestart. Een wedstrijdje gespeeld, ondertussen geeft hij opeens message: Signed out of messenger. Connection to host has been lost> Waarschijnlijk ging de host gewoon weg. Ik host een playermatch. Nodig 2 vrienden uit, komen en ik start hem. We zijn eventjes bezig en opeens gaat één van hun weg, hij komt weer trug en zegt: Ik ging helemaal nie weg? Gekk?? Er joint een 4e vriend. We spelen wat tot die eerste weer opeens weg is.. Niet lang hierna gaan de andere 2 ook zomaar weg. Ik probeer hem een message te sturen, hij stuurd de message niet.. Ik probeer te inviten naar chat.. Hij stuurd invite niet. Ik opnieuw opstarten, weer naar gears. Wordt geinvite naar private chat en accept. We zeggen allebei: Heh wat gek, gebeurt dit en dat ook bij jou? Nja hij had er ook last van. Bij hem werd de update zelfs ONGEVRAAGD geinstallerd, terwijl hij midden in een ranked match zat! Dan opeens is de chat uit. Er komt: Disconnected from messenger. Ik probeer opnieuw te connecten en dat doet hij niet. Daarna duurd het opeens ontiegelijk lang om trug te gaan naar het Gears menu, uiteindelijk komt hij met de boodschap: Connection to Xbox Live has been lost. Ik trug naar dashboard, nog steeds kan ie niet connecten met live.. Ik zet Xbox uit en ga op de pc naar xboxworld.nl om dit te posten Niet tevreden dus! Hopelijk betekende het verbinding van Xbox live verbreken dat ze een fix aan het installeren zijn.. Anders is het wel erg verlept allemaal!
Ik had het ook opstarten duurde veel langer en ik zag niet welk spel in de cd lade zat, heel vaag. En ik had ook dat ik niet meer met xbox live verbonden ben, elke keer na een tijdje als ik ingelogd was.
Maar er klopt ook geen reet van. NU AL een update voor die gitaren? Waarom niet een update wanneer je dat spel erin stopt, en niet voor iedereen, ook de mensen die hem niet nodig hebben? Majornelson.com lag er bij mij net ook uit.. Edit: Doet het wel weer.. Nu 66 comments ipv de 12 comments dat ik vanochtend er keek..
Waarom zoveel problemen er over maken als het geen drol uitmaakt. Zint je het niet bel Microsoft op en dien een klacht in. :b:
Zal hoogst waarschijnlijk ook wel wat anders in de update zitten. Maar dan iets wat niet iedereen hoeft te weten. Zoals een security leak fix of weer één of andere backup detection.
Ik ben ook bang om mijn 360 nu weer aan te zetten Maar het 'moet' toch ooit gebeuren, en anders hebben we altijd nog garantie //edit: pff.. Hij doet het nog