Kan iemand me vertellen of dit goed is??Ik heb nu een aantal save games op die HD van de Xbox staan(rond de 300Blocks). Maar als ik op de HD zelf ga staan(waar je kan zien hoeveel blocks je nog over hebt dan staat: TOTAL+50000, AVAILABLE: +50000 Blocks?? Klopt dit of niet? Want ik heb al een aantal blocks gebruikt en toch blijft die het zelfde aangeven. Iemand??
Hij heeft meer dan 50000 blocks dus, voorlopig blijft ie daar op staan, of je moet 20 muziekcd's erop donderen en dan komt ie eronder!! Snappie..
is dat niet slecht voor je xbox? hij is dan misschien wel groot, maar er op staan!? das nou ook wel weer overdreven
Re: Re: Aantal Blocks niet goed?? een 8mb memorycard heeft toch iets van 500 blocks... Dan zou een 8gb hd meer als 500000 blocks hebben (als je ervan uitgaat dat 1gb 1000mb is).
Ja maar je moet ook rekening houden met de potentiële gravitatie energie. Eerst neem je 1049Mb en die doe je maal de veldsterkte, gedeeld door je serial number, van de uitkomst neem je 90% (daar je weet dat 10% van microsofts shit niet werkt), je trekt nog wat af, dan doe je + je eigen leeftijd min dat van je broer en je hebt de uitkomst! Voila!
nej 1 gig is 1024 mb maare de xbox heeft 512000 blocks waarvan op iedere partitie(4 stuks: savegames, muziek, video geheugen, werkgeheugen) 128000 blocks
het zijn er 314k blocks of 324k had ik gelezen op xboxhacker.net. die hadden het hellemaal vol gemaakt.