Mooi zo.. over 15 uur is goed te doen, aangezien ik ook meestal langzamer speel dan de gemiddelde gamer.. dan ga ik deze wel halen.
!! Klinkt goed! En die 16 uur worden er bij mij dus ook meer, want ik speel ook meestal wat langzamer dan gemiddeld, vind het altijd leuk om alles goed te verkennen en soms ook wat rond te kloten ! Twee weekjes nog !
Als die 16 uur alleen geldt als je de verhaallijn volgt en niet voor alle collectibles in de game gaat, komt er voor mij nog meer tijd bij. Anders is 16 uur ook een mooie speeltijd.
zal deze game dalijk ook nl subs krijgen? Niet dat ik hem dalijk in nl koop dat alles nederlands is. Dan bestel ik hem liever in een engelse shop. Ohja er is bevestid dat elke versie, dus de limited edition als de gewone edition een gratis kaart heeft waarmee je de eerste downloadeble content gratis kan downloaden.
Het is al lang geleden dat iets ge-preordered heb maar voor dit spel is het zover. Kijk hier al zo lang naar uit.
Op de site van xbox staat nog steeds 14 mei dus geen paniek must-by game gewoon... De spanning die ervanaf druipt is gewoon heerlijk! Het worden weer bange zomernachten
Wel tof van die gratis DLC die je er bij krijgt wanneer je de game koopt. Dus rustig spelen en uiteindelijk uitspelen en dan heb je gewoon gelijk nog een chapter te doen, niks mis mee....heel tof eigenlijk
Dat is idd wel tof ja! Hopelijk krijgen de DLC's wel ook eigen achievements, vond ik toch wel jammer aan de DLC van bijv AC2 dat die dat niet hadden!
Ik ben dit op internet tegen gekomen. Dit is schijnbaar de map van Alan Wake waar de game zich afspeelt. Uploaded with ImageShack.us