[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.436

Jorrie, FinalBob, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.936
  3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.936
    Mannen van GK ook ff een review:

Zifnap vindt dit leuk.
  4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.592

Mocht het nog niet duidelijk zijn. ;) Vind de reviews van diverse individuen ook erg goed, zoals deze hierboven. Ik leg als gamer zelf ook veel nadruk op een meeslepende verhaallijn en hoogwaardig geluid (zeker muziek). Op dat gebied gaat deel 8 in deze langlopende serie waarschijnlijk niet teleurstellen zoals ik het nu meekrijg. Can't wait!

Laatst bewerkt: 26 sep 2026 om 21:00
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.936
    Ik ben ook steeds meer onder de indruk. In deel 7 kon je soms bij sommige missies niet eens het missiedoel onderscheiden van de randdoelen. Dat is in bijna elke review die ik nu gezien heb weer anders gedaan. Alleen maar mooi. Er zijn meer kleuren die aangeven wat wat is en wat je moet doen.

Overigens hoop ik ook nog op een remake van deel 4 een keer. Veel mensen hadden destijds op de PS2 echt iets met de manier van vertellen middels stilstaande plaatjes. Mobius 1 tegen Yellow 13, hehe. :'-(:rolleyes:

Deel 8 lijkt ook echt weer een volwaardige game te zijn in de reeks. Deel 7 was veel te persoonlijk en deel 6 wat onlogische motieven in het verhaal. Deel 5 had buitensporig frustrerende missies. Deel 8, wat in de GK review naar voren komt, is weer lekker toegankelijk en daar ben ik heel blij mee. :)

Zifnap vindt dit leuk.
  6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.592
    Blast from the past! Was dit mijn eerste Xbox 360 game? Ik denk het niet, maar ik weet nog goed hoezeer ik onder de indruk was van de audiovisuele presentatie van AC6. En gelijk die eerste missie: je hoofdstad wordt platgebombardeerd, geen tijd om na te denken, scramble for takeoff! Dat is nou eens een gaaf begin van een spel.

Vanaf 4:16:

============================================
    Enemy transmission intercepted. Decoding... decoding 100% completed.

"They took out Cain's Bridge!" "Who's attacking?!" "What the hell is going on?!" "Control, get those planes out fast!" ...

GARUDA 1, YOU ARE CLEARED FOR TAKEOFF.
    GARUDA 1, LIFTOFF.
    CEREBUS TEAM CLEARANCE GRANTED. TAKEOFF WHEN READY.
    ALL AIRCRAFT UNDER AIRBORNE COMMAND'S JURISDICTION FOLLOWING TAKEOFF.
    THIS IS NOT A DRILL!
    I REPEAT, THIS IS NOT A DRILL!

"Airborne Warning and Control System Ghost Eye to all scrambling defense craft. The situation has not yet been ascertained. We must implement an emergency reformation. Follow your individual instructions. Garuda 1, you do not have a wingman. Let's see... Shamrock. Shamrock, are you alone too? Very well. As of now you're Garuda 2." ... "Garuda Team, you are authorized to engage any hostile aircraft above Gracemaria."

End of transmission.
    ============================================

En de rest is geschiedenis... ;)

Laatst bewerkt: 26 sep 2026 om 22:33
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.936
    Die stem ook die die missie briefing doet. Die zit er al zolang in. Ik zat toch weer 5 min te kijken naar dat filmpje. Zifnap pumpin up the hype. Best hoor. Ik zou eens googlen naar Loot Bar als je ooit eens een goedkope code wil voor een game als deze. Die kun je dan ook gelijk via hun site invoeren bij Xbox in elk geval. Hoop alleen niet op van die onlogische missies. In deel 4 zat aan het einde een missie dat je een raketsilo moest invliegen en aan het einde van binnenuit weer omhoog naar buiten. Beetje teveel van het goede naar mijn mening. De serie heeft dat helaas nooit helemaal afgezworen. Krijg er door dit gesprek wel steeds meer zin in nadat ik deel 7 niet eens uitgespeeld heb. :)

Edit: Hier nog een filmpje met alle nieuwe dingen en veranderingen. 4 vs 4 speler tegen A.I. online zodat je niet op hoeft te boksen tegen de Pro's en valsspelers onder andere. Ze hebben hiervoor onder andere goed gekeken naar andere games. Er is meer persoonlijk op maat ontwikkeld voor deze game. Denk dat die echt wel lekker gaat na de 29ste. Er zijn al behoorlijk wat mensen die zeggen, of het daar mee eens zijn, dat ze liever 90 euro spenderen aan een pre order van deze game dan GTA 6.

Laatst bewerkt: 27 sep 2026 om 01:12
    Zifnap vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

Reckuuza #YOURIPWHATYOUSOW

Leuk Bevonden:
    19.348
  9. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    9.570
    Meestal luister ik niks maar het is wel echt bijna 6 minuten genieten eigenlijk he

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.936

@Zifnap : Deze review ook goed. Ok, I am sold, maar eerst ff Way of the Hunter 2. :cool:

Deel Deze Pagina