Amped Uitgespeeld !!

Discussie in 'Algemeen' gestart door err0r, 25 jun 2002.

1. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap het eigenlijk ook niet echt wat je aan die sneeuwpoppen hebt, k zal es in dat boekje gaan kijken.

Ik sta op de 102ste plaats maar ik heb em vorige week vrijdag dacht ik gekregen in mn reward pack.

2. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    yeah ik sta op de 100ste plaats nu 5 plaatsen gestegen toenet, ben nu eindelijk geen local rider meer, dus ik heb ook meteen de eerste pro kunnen halen en wat nieuwe gear kunnen aanschaven.:D

3. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    /me bijna klaar nu ben 3de laatste level 2 por's te verslaan :D:D:D8)

Laatst bewerkt: 25 jun 2002
  4. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn reward pack gekregen en heb ff gespeeld sta nu op 117 ofzo schiet nog niet op

5. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel ff off-topic. Hoe kun je in 1 level een tweede pro-game krijgen? Ik krijg altijd maar 1 pro. En verder geen tweede, ook al heb ik alle sponsors en andere goals gehaalt :confused: Behalve de mode waar je die sneeuwpopjes moet vinden..

Greetz Rumbly

6. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    2 de pro kan je halen door op de 75 plaats te komen ofzo, ik heb nu de 70e plaats(was eitje) en versla met gemak alle level2 pro's

7. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9

wheeeeeeeeeeeeeeee wenny staat pas 63e ofzow :9
    Heb het al twee maanden niet meer gedaan geloof ik :confused:
    Vind er niet zo heeeeeeeeel veel meer aan, het wordt op een gegeven moment gewoon zo eentonig, vind IK :p

GEFELICITEERD

sMAK SMAK SMAK SMAK
    *dat zijn kusjes*

8) muhahaha

8. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt, ik sta nu iets van 88'ste ofzo, dus ik moet nog even w88 op de tweede pro... Das nou jammer, de pro-mode is nou net de enigste mode die ik een beetje kan.. :'-(

Maarja, dan nog maar heel eventjes doorzetten, ik vind vooral die sponsor mode heel klote. Ze vinden het echt nóóit goed he :confused:
    Ben je eindelijk Amped, en heb je dat Amped balkje ook nog eens helemaal vol, flikker je in de laatste tien minuten opeens over een (onzichtbaar) bultje zodat je net voor de streep van Amped naar 50--50 gaat ofzo :'-(

Voor de rest vind ik het spel zwaar koel, als je over de enkele bugs heen kijkt.

Greetz Rumbly

9. Tha_OFFiCial

Tha_OFFiCial This My Game

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd en ik sta 48ste goed he ;) }:]

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta btw ook op nr1:)
    Je moet er echt wel veel voor proberen!
    Vooral die sneeuwmannen & laatste pros zijn echt frustrerend maar eenmaal je ze hebt is je vreugde des te groter!

11. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Zo he, das al een tijdje geleden. Ik sta inmiddels al.. *tromgeroffel...45e!

12. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik kan die sneeuwpoppen niet vinden, ik haal telkens 5,6 of 7 sneeuwmannekes, maar de laatste kan ik niet vinden...
    Gelukkig maken die dingen wel zo'n raar geluid zodat je ze hoort als je dichtbij bent... zoiets van Blobwablabwolololololbwablobwa...
    :? :)

13. masterape

masterape Guest

Hehe ik heb het spel gehad, onwijs gaaf maar wel zeer moeilijk sotnd ook net 100e of in de 90 ofzo. GEFELICITEERD!

14. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik sta met Amped iets van 18de ofzo maar ik speel het nog amper.

15. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Blijven oefenen:)

16. LadyBug

LadyBug Guest

Mijn zusje heeft hem ook uitgespeeld...
    Ik ben 68ste

17. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    hahahaha das frustrerend hé maaruh err0r knap gedaan hoor !!:p

18. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook al uitgespeeld JIppie best wel lastige game

19. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Error wat ben jij een ongeloofelijk zielig figuur. Echt zo'n huppelkutje...Kijk mij ik heb hem uit gespeeld....JOEPIE!! :confused: En ik ben lekker beter dan jullie na na na na.... SUFFERD....heb je niks beters te doen dan die zielige kinderpraktijken en een beetje hier de elite gast uithangen. Jij krijgt hoofdpijn van het filmpje.....ik krijg hoofdpijn van mensen zoals jij :mad:

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    :confused: beetje gefrustreerd dat het spel te moeilijk is voor je?

Geloof me, niet iedereen kan het uitspelen, en daarom kan hier een discussie ontstaan over de moeilijkheidsgraad van Amped.

En ik kan best begrijpen dat err0r blij is dat hij door veel inspanning Amped heeft weten uit te spelen, dus gefeliciteerd joh....

(en trouwens tijgernootje; hier kijg je waarschijnlijk een warning voor, dus ik zou hem maar snel weghalen :+ )

Deel Deze Pagina