Ik snap het eigenlijk ook niet echt wat je aan die sneeuwpoppen hebt, k zal es in dat boekje gaan kijken. Ik sta op de 102ste plaats maar ik heb em vorige week vrijdag dacht ik gekregen in mn reward pack.
yeah ik sta op de 100ste plaats nu 5 plaatsen gestegen toenet, ben nu eindelijk geen local rider meer, dus ik heb ook meteen de eerste pro kunnen halen en wat nieuwe gear kunnen aanschaven.
Heel ff off-topic. Hoe kun je in 1 level een tweede pro-game krijgen? Ik krijg altijd maar 1 pro. En verder geen tweede, ook al heb ik alle sponsors en andere goals gehaalt Behalve de mode waar je die sneeuwpopjes moet vinden.. Greetz Rumbly
2 de pro kan je halen door op de 75 plaats te komen ofzo, ik heb nu de 70e plaats(was eitje) en versla met gemak alle level2 pro's
wheeeeeeeeeeeeeeee wenny staat pas 63e ofzow Heb het al twee maanden niet meer gedaan geloof ik Vind er niet zo heeeeeeeeel veel meer aan, het wordt op een gegeven moment gewoon zo eentonig, vind IK GEFELICITEERD sMAK SMAK SMAK SMAK *dat zijn kusjes* muhahaha
Oke bedankt, ik sta nu iets van 88'ste ofzo, dus ik moet nog even w88 op de tweede pro... Das nou jammer, de pro-mode is nou net de enigste mode die ik een beetje kan.. Maarja, dan nog maar heel eventjes doorzetten, ik vind vooral die sponsor mode heel klote. Ze vinden het echt nóóit goed he Ben je eindelijk Amped, en heb je dat Amped balkje ook nog eens helemaal vol, flikker je in de laatste tien minuten opeens over een (onzichtbaar) bultje zodat je net voor de streep van Amped naar 50--50 gaat ofzo Voor de rest vind ik het spel zwaar koel, als je over de enkele bugs heen kijkt. Greetz Rumbly
Ik sta btw ook op nr1 Je moet er echt wel veel voor proberen! Vooral die sneeuwmannen & laatste pros zijn echt frustrerend maar eenmaal je ze hebt is je vreugde des te groter!
ik kan die sneeuwpoppen niet vinden, ik haal telkens 5,6 of 7 sneeuwmannekes, maar de laatste kan ik niet vinden... Gelukkig maken die dingen wel zo'n raar geluid zodat je ze hoort als je dichtbij bent... zoiets van Blobwablabwolololololbwablobwa... :?
Hehe ik heb het spel gehad, onwijs gaaf maar wel zeer moeilijk sotnd ook net 100e of in de 90 ofzo. GEFELICITEERD!
Error wat ben jij een ongeloofelijk zielig figuur. Echt zo'n huppelkutje...Kijk mij ik heb hem uit gespeeld....JOEPIE!! En ik ben lekker beter dan jullie na na na na.... SUFFERD....heb je niks beters te doen dan die zielige kinderpraktijken en een beetje hier de elite gast uithangen. Jij krijgt hoofdpijn van het filmpje.....ik krijg hoofdpijn van mensen zoals jij
beetje gefrustreerd dat het spel te moeilijk is voor je? Geloof me, niet iedereen kan het uitspelen, en daarom kan hier een discussie ontstaan over de moeilijkheidsgraad van Amped. En ik kan best begrijpen dat err0r blij is dat hij door veel inspanning Amped heeft weten uit te spelen, dus gefeliciteerd joh.... (en trouwens tijgernootje; hier kijg je waarschijnlijk een warning voor, dus ik zou hem maar snel weghalen )