ik zat laatste de gammo top 20 te kijken en daar kwam de game beyond good & evil voorbij. Bij gammo zeiden ze dat deze ook op de Xbox is uitgekomen. Het spel leek me erg gaaf en ik zou het graag willen kopen,maar ik kan het nergens vinden, behalve op amerikaanse sites. Is deze game nooit uitgekomen voor Xbox in europa (op ps2 al een maand of 3 en verkoopt erg goed als ik de veroper va bart smit moet geloven), of moet het nog uitkomen?
Hij was net als POP exclusief voor de PS2 in 2003, het is nog niet bekend wanneer hij op de xbox komt. (hij komt wel)
dus als ik het goed begrijp heeft sony de licentie voor deze game, maar die verloopt na een jaar ofzo en dan pas mag het voor deandere consoles uitkomen? want dan duurt het nog wel even en dat is erg jammer....eindelijk geen fps of race of combi van deze twee en dan duurt het nog een half jaar.....zoals altijd bij Xbox
Kijk even in de Releaselijst van de XBM, ik doe het wel voor je: - Beyond Good and Evil : 2004 Overig/onbekend (hij staat niet bij 1e-/2e kwartaal dus dat wordt pas na eerste helft van het jaar.) - Prince of Persia (aangezien ik het daar toch over had): Maart 2004
Voor mij gevoel komt BG & E rond de zelfde tijd uit als Prince of persia, bijde games kwamen immers ook beide tegelijk op de markt voor de ps2.. in iedergeval ik hoop wel dat hij rond Februarie/maart komt want hij lijkt me wel mooi
Nee.. Beyond Good & Evil verkoopt helemaal niet zo goed... het is een game die vele mensen onterecht laten liggen voor een game met een grotere naam. Erg, erg jammer want deze game doet heeel veel dingen goed. Ik verwacht dan ook dat naar verloop van tijd er een run op de game komt ala ICO voor de PS2. (cultstatus)
play.com dat is dus een engelse site, dus als het goed is komtie in januari in engeland, zou die dan ook niet hier te krijgen zijn....of moeten we weer wachten op de vertalingen voor duitsland en frankrijk
Er gaat zelfs het gerucht rond dat Beyond good and evil helemaal niet meer naar Europa komt vanwege de tegenvallende verkoopcijfers, overigens net als Prince of Persia. bron: xboxarena
Ja er gaat ook een gerucht dat Sudeki niet meer naar de Xbox komt wegens tegenvallende resultaten van Pacman en Tetris world. Bron: Bullshit Alleen omdat er een icoon weg is wat er nooit heeft gestaan claimen hun dat ie is gecancelled whaha hoe verzin je het . Tegenvallende resultaten? Righttttt verkoopt nog altijd beter dan menig Ubisoft spel dat wel in Europa is uitgebracht. Ik haat onzinnige geruchten die echt nergens op gebasseerd zijn.. hebben zeker aandacht nodig ofzo?
jammer dat beyond good & evil nog lang niet uit is hier. kga 'm denk ik maar in de gaten houden tziet er allemaal wel leuk uit. heeft niemand nog leuke weetjes over dit spel voor me?
Op Gamefaqs vind je een massage board en reviews van spelers en gamingsites,misschien heb je er wat aan edit. de boven genoemde link is voor de PS2 versie, deze is voor de xbox versie