sb is bedoeld als een single player ervaring, later komt er een xbox live update. wat ik wel graag wil weten hoe (waar) ze de headset op willen aansluiten. en waarom geen rumble motoren (of force feedback) op de joystick. je zou zeggen dat er ruimte genoeg voor is.
headset gewoon op de box en geen force feedback... tja... dat maakt het geheel nog duurder dan ie al is
Zijn er backup (extra) cd's in Nederland te koop voor iets als 20 euro waar SB op staat? Tis immers een duur spel en het is gewoon kut als cd kapot gaat
Normaal kan je tegen administratiekosten en verzendkosten een nieuwe CD/DVD van de fabrikant krijgen. Je moet dan je oude opsturen enzo als bewijs. Ik heb het net na gezocht in de handleiding van Steel Batallion, maar kon hier niks over terug vinden. Bel/mail Capcom anders eens zou ik zeggen
nog 2 weekjes maar. en je moet gewoon voorzichtig zijn op je cds, dan gaan ze een kleine eeuwigheid mee.
Degene die een xbox vga adapter hebben (voor pc monitor) hebben geluk. Hier komt SB veel duidelijker op, is minder wazig en geeft een veel scherpere beeld!
waar zijn die adapters te krijgen? gewoon bij de dixons ofzo? heb namelijk op mn bureau waar mn pc staat ook aanzienlijk meer ruimte om de controller op neer te zetten.
Helaas zijn de nederlandse importeurs niet echt gulzig met importeren van zulk third party hardware.. zal wel met regelgeving te maken hebben. Heb je een creditcard? bestel het dan bij een buitenlands bedrijf. Ik heb het gewoon tijdens vakantie rechtstreeks gehaald uit Azie.
VGA Box is 100% compatible met PAL en NTSC consoles. Gebeurt helemaal vol automatisch. Dus daar hoef je niet naar te kijken. Ik heb op mijn pc scherm Splintercell helemaal uitgespeeld en ik kan je zeggen dat het beeld dat je krijgt veel beter en scherper is
thx maar ik gebruik (veel) liever mijn tv komt nog is bij, StealBattalion komt volgens mij niet echt mooi uit op een klein beeld, je zit in een mega MECH man!
Detail van het spel: Je kan helaas geen sniperschot geven om de vijandige mechs te killen. De wapens die je tot je beschikking heb zijn pas effectief wanneer je er redelijk dichtbij bent. Dus je kan ze pas raken wanneer de vijandige mechs jou ook zien. Dat is wel een minpuntje waard vind ik omdat je hier je eventuele strategie wel kan vergeten. Het is bijna altijd visual ID. Dus van dichtbij doden. In een eventueel vervolg van dit spel hoop ik dat ze ook BVR's wapens hebben (Beyond Visual Range) die je op de een of andere manier kunt kopen om op een zeer zware mech te kunnen schieten
het schijnt dus, dat als je je lock on uitzet dat de mechs je niet kunnen detecten, dus als je heel goed mikt, en das pittig zonder lock on, kun je soort van snipen, en zullen ze ook minder dodgen omdat ze het projectiel niet kunnen detecten, omdat jij geen lock on gebruikt. heb ik gelezen op het gamefaq forum
Gasten ik denk dat het allemaal wel goedkomt!, man ik kan echt niet wachten! sniperen is vet maar neergeschoten worden door iets dat je niet kan zien is een boner IMO
[off topic] Ik zou een welkomstgeschenk ergens krijgen..maar dat duurde te lang..ik een klachtenbrief insturen..krijg ik er 1 trug dat ze het wel begreep en dat ik moes zeggen wat ik wel wilde hebben, dan zou dat in orde komen. ik mailtje gestuurd dat ik Steel Battalion wel wilde hebben..!! [/offtopic] als ik hem echt krijg dan ga ik DE mech ervaring mee maken...en daar ben ik trots op!!