Op de SNES had ik vroeger zon soort spel maar dat was basketball. Bill Laimbeers Combat Basketball ofzo heette die.
southpark ownt idd ook jah. moet je ff die handbal aflevering kijken. dat ze al die chinezen afmaken met hun handbal (om ff in de deathrow stemming te komen) maareh, gforce, ik zie dat jij een advanced scart cable hebt. werkt ie nou ook echt, zie je iets?
Je hebt een replay mode , maar die kun je niet vooruit en terugspoelen enzo.. (volgens mij ook niet opslaan ??) Je hebt meerdere accounts , als je begint kun je gewoon een van de accounts kiezen.
Yo, Ik ben 5 dagen niet thuis geweest en dan krijg je 17 pagina's over Deathrow om je oren geslingert. Maar ik heb het allemaal gelezen en ik denk er niet meer verder over na. Deze moet gewoon in mijn bezit zijn. Ik haal hem binnenkort en dan horen jullie wat ik er van vind.
The Bear, even een tip. Als je hem eerst helemaal niks vindt , moet je gewoon even doorspelen, om de een of andere reden wordt die dan steeds leuker. Dusse , gewoon even een uurtje ofzo de tijd voor nemen , dan merk je vanzelf wel hoe vet die is. En doe het ook met 2 spelers , dan is het helemaal vet !
weet je wat leuk is, als een wedstrijd begint snel die disc pakken, en dan achteruit lopen, meestal komt de tegenstander op je af, en dan terwijl je achteruit loopt een deathrow opladen en tegen zen kop gooien, als je hem dan weer cangt kun je scoren, misschien ook met een deathrow, of een onetimer doen, meestal kun je iig scoren. One-timers terwijl je in de luchthangt zijn trouwes gaaf gemaakt met die slowmotion.
WTF is een one timer ? Het boekje zegt A+B terwijl je in de lucht hangt , maarre , moet je dat ding dan vasthouden of niet ?
als je een pass naar iemand geeft die dicht bij het doel staat werkt dat alleen, als je tijdens die pass ook nog met het figuur waar de disc heengaat springt, gaat alles in slowmotion terwijl je in de luchthangt. Maar je moet passen naar iemand in een postie waarvan ie kan scoren, en in de lucht op shoot drukken.
je kan ook gewoon naar je eigen doel gaan en die ring er hard doorheen gooien heb je ook een eigen doel
okej jullie hebben me overtigd, ben net naar dw shop gegaan om deatrow te kopuh. Heb m net ff gespeeld, tis best ff lastig om t te begrijpen. Maar wel vet, had wel 1 vraagej: welke vieuw gebruiken jullie sport of action, dus wat si makkelijker?