Ik heb dit spel gisteren gekocht maar ik had er eerlijk gezegd veeeel meer van verwacht. ik vind hem dus tegenvallen, en ik denk dat ik hem zo weer ga ruilen. :{
Ik ga hem ruilen bij barst smit. Ik vind het zelf ook jammer want het leek me een heel leuk spel. Ik denk dat als ik hem hou dat ik er spijt van ga krijgen. Heb nog tot 6 uur de tijd... Weet jij trouwens een ander goed spel om te halen?????
Hé, beetje mijn icoon jatten hè Dacht ff dat het mijn post was, dacht al, heb hier toch helemaal niet gepost? toen zag ik de naam pas
hey, net als iedereen zegt moet je deathrow even de kans geven zodat je de controls onder de knie krijgt en begint te scoren met one timers en deathrows. maar mocht je hem na een paar uur nog steeds niet super vet en verslavend vinden zou ik als ik jouw was gaan voor hitman 2, maar deathrow ruilen lijkt me geen goe idee
als je hem echt wilt ruilen zal ik ongetwijfelt voor Hitman2 gaan. masterlijk spel! en koop voortaan je spellen bij FRS, daar heb je 2 weken de tijd om te ruilen.
mooi ik mag zo weer naar huis kan ik deathrow gaan uitspelen met de sports view en zo weer nieuwe arena's unlocken
Ik woon in volendam daar heb je geen frs. jammer genoeg. Maar evengoed bedankt. Is hitman 2 niet heeel erg moelijk???...
Huh net de conquest mode uitgespeeld met de Blitzers...maar geen nieuwe teams, arenas etc. vrijgelockt in singe player en alles
ik vin sports view zwaar irritant, heb et een keer gedaan, action beviel me veel beter, ik heb net ff die blije droids unlocked
Balen Xenior... Vorige week had ik Deathrow gekocht bij Bart Smit bij de Grote Markt, maar zij waren de enigen en hadden maar een stuk of 3 à 4 exemplaren... Maar de rest van de winkels zal rond het komende weekeinde ook het spel wel binnen krijgen, denk ik... Hoop ik voor je... Ik zal voor je duimen