besturing ligt aan welke cam-positie je kies, maar is wat moeilijk uit te leggen, maar het went snel, en is idd erg fijn
kheb m nog niet gekocht (misschien volgende week), maar ik vind die voetbal spellen helemaal niet tof, zou dit dan wel wat voor mij zijn?? of kun je het niet echt vergelijken?
valt totaal niet te vergelijken nee, alleen de camera KAN hetzelfde zijn, en et is een team sport maar ik vin voetbalspellen ook niet leuk, maar deathrow is GAAF
conquest uit op easy met die blitzers, de laatste 2 divisies won ik elke match van eerste keer... eens je wat strategie hebt gevonden die je ligt, ren naar disc, rol over grond om tegenstanders te ontwijken, dat lukt bij bijna alle aanvallen van je vijanden op easy, disc opladen, en shoot, goal.... win next (medium)
Kan iemand me uitleggen wat die strategy dingen wil zeggen?? Wil dat gewoon zeggen welke tactic je speelt?? En vinden jullie ook dat ze neit veel verschillende moves kunnen of kun je nog moves bij leren??
Jullie vinden Deathrow allemaal super leuk enz. Maar ik heb hem nu al een tijdje en vind hem wel leuk, maar sta niet bepaald elk moment te springen om hem te spelen?! Hoe kan het jullie zo lang bezighouden..
mwah alles unlocken, en ,multiplayer is ook vet hoor, wat d8 je van een lan??? is egt leuk, zelfde als HALO speel ik alleen nog dag voor de lan(beetje inkomen) en met de lan...egt leuk
kheb dit spel net aangeschaft!! Uberstoer zeer zeker... Me kont word redelijk doch KEIHARD geschopt maar dat moet goed komen met oefening, i'll hope! Maaruh: kheb het redelijk onder controle, de moves, maar die sliding of naar voren duiken wil me niet lukken terwijl me teamgenoten overal op duiken alsof ze vrouwen zien liggen!! Helpss please.. thnx in advance!!
Gewoon Linker Trigger Naar voren houden dus lopend zijn en dan A of B drukken? En anders staan je controller instellingen anders?