Bijna iedereen doet het, daarnaast is er totaal geen reward voor de Iron Banner als je verliest. Maar ik blijf het meer een slechte design keuze vinden omdat mensen constant leaven, iets wat ik dan op een geven moment ook gewoon doe als de helft van m'n team weg is.
Heeft mij minimaal 2 weken gekost om 10 fusion rifles in te leveren, als je geluk hebt kun je ze kopen bij de gunsmith. In de 40/50 keer dat ik keek waren er altijd andere wapens te koop, so dont get ur hopes up.
quitten is gay en verneukt de game voor iedereen, als ik Bungie was dan had jij al lang een maandban gekregen. Sneue mensen moet je afstraffen, helemaal in playlists als iron banner. Jammer genoeg gebeurt dat veels te weinig
Ja als jantje in de sloot springt doe jij het zeker ook? Noobs leaven, ik niet. Wanneer je mij niet weer van iets wil beschuldigen zonder enige aanleiding zou ik op prijs stellen.
@ReSoN denk wel ff om het dubbelposten maar die fusion rifle haal ik ooit wel... al is die gunsmith tip wel handig. @NaiZuro als jij dat als een beschuldiging hebt ervaren, dan mijn excuus daarvoor. (wat overigens gewoon als een grap bedoeld omdat de gamemodus dus vol met leavers zit) Daarnaast heb ik persoonlijk geen zin om m'n tijd te verdoen aan een match als de helft van m'n team weg gegaan is.
Gevoelige snaar geraakt blijkbaar Nightbringer Iron Banner is echt lachwekkend slecht. Kon mij het niet zo herinneren vanuit de bèta. Daar leek het veel meer uit te maken of je een hoger level was. Nu lopen er gewoon lage levels vrolijk mee te doen.
Iron banner is gewoon geen goede mode Bungie heeft een paar rare denkfouten gemaakt waardoor het niet werkt Geen marks als je niet wint is de ergste
Dat bedoelde ik, my bad Dus je levelt niet als je niet wint en het duurt nu maar een week dus mensen gaan quitten
Precies, en dat is ook het probleem... als je nu 15 rep zou krijgen voor een loss en gewoon het dubbele voor een win. Daarbij komt ook nog eens dat verschillende video's wel aangetoond hebben dat het hele level/armor/dmg systeem van geen kant klopt.
Ok...dilemma. Ik ben een warlock en heb nu de Exotic "Apotheosis Veil" helm, zal ik deze dumpen en de chest armor van Xur halen, die Voidfang Vestments? Edit:// Fuuuu, haal net uit die exotic engram de Skull of dire ahamkara helm...en die is bruut
Apotheker helm is wel chill hoor, maar compleet nutteloos met fireborn. Ik zou voor die andere helm gaan.
Sorry hoor. Als mensen leaven in de Iron Banner ga ik ook gewoon weg. Zeker als je ook geen REET krijgt tijdens dit Event. Heeft toch geen zin om te blijven plakken dan? Lijkt me logisch. Bijna klaar met Bad JuJu. Nog 1000 punten. Heb 9000 gekregen met 5 potjes. Dus gaat lekker Hopelijk krijg ik ooit nog die bounty voor Thorn.
Wie powerlevelled mijn 2e hunter even voor me dan? Zonder gekheid, wat is de snelste manier om naar 20 te knallen? @Rampage ik snap niks van die punten, ik zit dezelfde bounty te doen, na 5 potjes zit ik op 4.4k punten... 1e potje : 22 kills 1.8kd 2e potje : 19 kills 3.22kd 3e potje : 29 kills 2.4kd 4e potje weet ik niet meer maar ook wel vast zoiets... heb het zo nauwkeurig onthouden omdat ik best goed speelde en naar mijn idee zo weinig punten kreeg...
@Merliin ... inderdaad. Zou kunnen omdat ik redelijk veel Warlocks afschoot? Stond zoiets in die bounty. Elke Exotic zou een bounty moeten hebben. Overigens vind ik die SUROS niet zo denderend in PVP. Kan aan mij liggen maar gasten die hem hebben (ik niet) knal ik redelijk vlot af...
Hoe zit het met de Light level van een exotic.... Word de Light level hoger naarmate je hem upgrade? Kan nu een exotic body armor kopen met 21 light level, maar mijn paarse volledige body armor heeft 23 light level.. Weet iemand dit?
Een volledig upgegrade exotic geeft 30 light. Een volledig upgegrade normale legendary geeft 27 light. Een volledig upgegrade raid gear legendary geeft 30 light. Ze krijgen inderdaad meer light naarmate je ze upgrade.