Okeoke , ik heb al paar maanden bijna een jaar een draadloze microfoon. Me vorige was kapot (die er standaart bij zit). Maar vandaag ik ging beetje ouwehoeren met chat dat er veel chat berichten in je beeld komt, en toen hoorde dat me mic bijna op was dus ik denk oke ik ga hem opladen ik pak me lader doe hem in stopcontact, doe me microfoon erin alleen ik zie de lampjes niet branden hij laad niet meer op en kan niet meer connecten wat is er hier aan de hand is hij kapot? En kan ik een nieuwe eisen bij microsoft of kan dat niet? Is dat alleen bij xboxen, hopelijk kunnen jullie mij helpen Grtz Ceroxun
• Staat er stroom op het stopcontact? (om daar maar mee te beginnen) [] Zo ja, Dan is het net zo handig om even Microsoft te bellen en je probleem daar uit te leggen. Waarschijnlijk (als hij echt kapot blijkt te zijn) zul je een nieuwe toegestuurd krijgen. Microsoft doet daar totaal niet moeilijk over. [] Zo nee, Probeer een ander stopcontact.
Ik heb het al geprobeerd in een andere stopcontact maar helaas gebeurt er niets. Ik heb ook al op een andere forum gevraagd en waarschijnlijke krijg je dan een nieuwe microfoon als je opbelt en je microfoon opstuur (dat laatste weet ik nog niet zeker) maar ik bel morgen even omdat ik vandaag geen tijd heb.
Ooh beter maar als je belt moet je toch iets zeggen, om te checken of je wel een xbox hebt ofzo of ook dat ook niet ? moet je het probleem zeggen en dan sturen ze een nieuwe op? sorry voor dit bericht maar het is me eerste keer dat ik iets via microsoft ga doen.
Je moet het serienummer geven van je xbox, en jij kan gewoon de zeggen dat die kapot is en dan krijg je hem gewoon opgestuurd
Ja ik heb gebeld en ze zeiden dat ik hem moet opsturen ik zie dat het naar Tsjechie moet, maar ik heb een referentie nummer gekregen wat moet ik daar mee doen?