Ja ik heb er eigenlijk wel zin in! Microsoft op m'n laptop en straks op de andere de Apple persco in San Fransisco checken Gamespot: "The Press Conference will begin in A Moment"
Op gametrailers heb ik wel beeld, maar geen geluid? daar staat een teller met nog 28min... en dit is een soort van "vooraf" show....
Ze hebben nu half uurtje de tijd om de stream ilve te krijgen. Als ze dat minuut voor de echte presentatie moeten doen, gaat niemand het te zien krijgen
Is er ook nog iets van een liveblog? Want die streams vallen meestal uit als er zoveel mensen kijken.
Je bedoelt overmorgen? Nintendo gaat de boel namelijk laten ontploffen. Ik verwacht weinig van MS. EA komt vanavond ook nog. Hopelijk komen die met ME2.
Op Gametrailers laten ze wat trailers zien, net als op IGN... Alleen bij Gametrailers heb ik alleen geluid bij de trailers, iemand anders ook dit probleem?
Fucking Gametrailers, is geen geluid (van de talking heads in elk geval) ik check even de thread en beuken ze er een trailer in met wel opeens geluid. Schrik me lam.
Verwacht ook niet veel van MS maar zo'n topic als dit loopt altijd over van de reacties En Nintendo... tja daar heb ik maar weinig mee
XBW heeft ook een stream trouwens. Heb zelf gamespot aan, vorig jaar ook gedaan dacht ik en ging goed.
ik ook niet, maar het idee van een nieuwe console 'halverwege' deze gen vind ik wel erg interessant maar die url van gametrailers?