Vet, alleen als killzone 2 naar 2009 gaat, zal dit wel een 2010 game worden. Super idee, maar tpch betwijfel ik de uitvoerbaarheid. Pings blijven een groot probleem bij FPS en al helemaal op deze schaal.
and the winner is! m$ wat mij betreft ik heb niks concreets van Sony gezien waar ik enthousiast van word (behalve locoroco2 maar dat staat niet echt in verhouding ) de games waar me zogenaamd warm voor moeten gaan lopen moeten zogenaamd weer over een jaar ofzo uitkomen,.. dat blijft maar zo met die lui, ik begin het een beetje zat te worden
MS, aangezien GoW III en MAG nog wel even op zich gaan laten wachten (en MAG niks voor mij is). Beetje saaie persconferentie, einde was wel ok. Hadden ze ook wel in een uur kunnen vertellen
ZzzzzZzz lame! Dat MAG ziet er op zich wel interessant uit maar wanneer gaat dat verschijnen, kerst 2010? Een CGI trailer zegt zo weinig .. Geen megaboms gezien .. Winner: Microsoft
Was dat het.. wtf. Waardeloos, alleen God Of War 3 maar dat duurt ook nog 1 a 2 jaar lijkt mij. 2008 het jaar van Sony.
Weer een CGI trailer, MAG die keer. Lekker dan........ Ben zwaar telleurgesteld in de persconferentie van Sony, echt belabberd. Heel erg veel geblaat, weinig games. Grootste telleurstellingen: -Geen ingame beelden God of War 3 -Geen grote knallers qua games -Geen nieuwe toffe onthullingen -Weinig toffe games overal -Waar waren de exclusives? -Waar waren de grote verrassingen? Ben echt flink telleurgesteld in Sony, bah.....Is dit het nou Sony? Na het zien van alle pressconferences vind ik Microsoft met kop en schouders boven de rest uitsteken en is dus ook dik, maar dan ook echt dik de winnaar van de E3. Sony en Nintendo waren echt belabberd!
En die dikke prate ook zo slaapverwekkend, ben blij dat het achter de rug is. 1. Microsoft 2. Sony 3. Fable 2 5. Nintendo