Enter the Matrix FMV's

Discussie in 'Algemeen' gestart door Roberius, 19 mei 2003.

1. Roberius

Roberius Hero of Nazaroth

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: ik heb Enter the Matrix met Niobe uitgespeeld (dat met de Logos vliegen was behoorlijk stom...) maar in mijn B: Drive bij het hacken zijn niet alle FMV's ge-unlockt. Nu is mijn vraag: Hoort dat zo (zijn het Ghost-exclusive FMV's) of heb ik iets gemist? (Moet de film trouwens snel gaan bekijken...)
    O, en nog iets: Ik heb bij het Hacken zojuist Trinity gesproken, ik heb Sparks gered van zijn 'ondergang' en Trinity's sword gedownload voor in multiplayer maar hoe moet ik nu verder? En hoe krijg je toegang tot internet?

2. jvdl1982

jvdl1982 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja er zijn ook alleen maar fmv voor ghost
    ff iets anders hoe heb je bij het hacken dat sword gekregen en hoe werk dat met multiplayer ???

3. Roberius

Roberius Hero of Nazaroth

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als je met Trinity hebt gepraat via Portkey 942 dan komt moet je in de RAM drive kijken. Ergens staat dan training. via training kom je uit bij het programma sword.dsk (ofzoiets)
    Als je dat activeert, dan wordt het zwaard naar je profiel gedownload. Als je dan multiplayer opstart moet je dichtbij je tegenstander een vastpakmove doen (Y+B tegelijk) en dan trekt je karakter een zwaard tevoorschijn... Simple as that

4. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Zwaart kan trouwens ook met Throw ( Y + B ) in de singleplayer :)

Deel Deze Pagina