eOs Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door I Nero, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van dat wat focus zei was niemand van EnVy het mee eens... we moesten ons eerst tegen grote clans bewijzen... dat had ik ook hier nog gepost dus ga nu nu dat zeggen want dat is dan door 1 persoon gezegd, en stop alsjeblieft met dat gejank van: kom clanmatch, kom clanmatch, want die komt er echt wel hoor.

Ik las trouwens een paar posts terug toen een buitenstaander zei dat EnVy beter was, dat nemesis postte van 'lol', maar jullie zeggen zelf steeds dat je met een nieuw team speelt dus dan kan je toch helemaal niet weten dat jullie beter zijn. Die clanmatch tussen EnVy en qG komt er wel. We kunnen t dan gewoon afspreken op Live, maar op dit moment is EnVy bezig met dat toernooi want ze hebben vanavond een match tegen een Reason.
    Ik hoop dat dat gezeik nu is gestopt.

nemesis mag EnVy niet omdat...?

Ninto, die match komt toch ooit wel lijkt mij?

2. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als het aan mij ligt niet. Ik haat die zeikers. Kvind dat we gewoon niet tegen hen moeten spelen uit principe.

3. RL Battleking

RL Battleking Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Buitenstander=( Ik noem mezelf meer een...uhm een helper:9 maar ik zal wel niks zeggen ik hem een wapenstil stand:9:x

4. RL Battleking

Leuk Bevonden:
    0

Ik speelde vaak genoeg met mensen van jullie en ze willen andere mensen niet eens kennen. "Wij zijn gewoon beter" zij nemissis hoe noem je dat dan?
    Ik zeg nog haat jullie niet dusja.

5. RL Battleking

Leuk Bevonden:
    0
    Blij dat je ook niks tegen mij hebt:thumbs: ik wist niet dat het een citaat van FocuSs was. Ja ik begrijp dat jij je eigen vrienden hebt maar hoe moeten wij jullie dan anders leren kennen? Maar toen ik met jou GoW soms speelde was je wel chill btw:9

6. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe je me beter leert kennen? CoD4 met me spelen. Enige waar ik echt een hekel aan heb zijn mensen die niks doen tijdens een match, die bijvoorbeeld aan de andere kant van de map staan met Sabotage, Search and Destroy of Headquarters. Wat was je tag destijds met GoW?

7. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke sorry, reageer maar niet boos, maarrem nemesis, ik ben het met je eens dat qG natuurlijk wel eens sarcastisch post, niet in iedereen in qG is hetzelfde natuurlijk, jij bent precies iemand die altijd heel serieus is en ik doelde met deze post dan ook op jou...

bij reason was het zo dat de ene keer zij niet konden en dan wij niet dus hadden we voor vandaag een match afgesproken als ik het goed heb hoor... ik weet alles niet 100% maargoed... Reason heeft helaas nog niet gereageerd. Ons team speelde vandaag 2 clanmatches om ff elkaar aan te voelen enz jwz, en dat ging heel erg goed... dusja:p

8. RL Battleking

Leuk Bevonden:
    0
    RL BattleKing en ALPHa Sh4Qu1LL3 toen speelde ik met jou af en toe:9. Nou dan zal je me snel tegen komen op CoD4.

ps: hoe moet ik jou lobby joinen als ik je niet in me friendlist heb of andere van qG behalve ExcE en Deadbringer

9. IntenZz

IntenZz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet meer wie er poste dat we alleen maar tegen EnVy willen en niet tegen Reason of zT, maar ik vind hier net de results terug van het beta toernooi:

check:
    RESULTS pagina

als je naar beneden scrolled zie je ze staan :) 2 wins

10. RUTTIEE

RUTTIEE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey nemesis, dat reason moet je niet al te veel geloven hoor, eerst hadden ze ons bijna genaaid met GoW, waar uiteindelijk wij met uitspraken van Loco de win kregen. reason is dan wel zo'n grote clan, maar dat betekent niet dat ze goudeerlijk zijn...

is moeilijk om te zeggen wie onze beste speler is..

11. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik ook, maar dat was de Beta, dan krijg je reacties als: Dat was de beta, dat maakt niks uit. Etc. Maar ja, ging wel lekker in dat toernooi. Ook hadden zT en Reason hun beste members.

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kleuterklas is weer open zie ik. De volgende die zit te flamen kan een jaar wegblijven.

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Concurrentie blijf je hebben he Goiz;)

Vandaar dat het op clanforum iets 'harder' aan toegaat dan op de overige forums.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    I know.. Maar ik heb net alleen al uit deze thread 61 (!!) berichten van vandaag gedelete.. Alleen maar omdat mensen sneu en stoer doen op een internet pagina :|

FFS bespreek dat soort zooi op MSN of speel een clanmatch oid.

15. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Clanmatch zou een goed idee zijn.

16. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Dat toernooi voor zondag loopt ook niet vol!

Er zijn pas 3 teams die volledig zijn ingeschreven, daarnaast 3 spelers die zich volgens mij gwn voor de lol hebben ingeschreven!

Ik zie het al voor me: Kom ik daaraan, gelijk halve finale:)

17. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Wij gaan er iig met nog een team heen, wie weet komt vK ook. Maar het registreren etc is allemaal zo vaag, en ARGaming.nl is ook alles behalve overzichtelijk.

18. PheniX

PheniX Guest

Bij argaming geven ze gewoon een tijd en datum aan en that's it ze kijken wel wie er allemaal komen..
    ArGaming met Gears was fantastisch:D

19. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wij gaan het ook gewoon doorzetten, maar er is niet echt veel Animo voor dit toernooi merk ik! Maar misschien heb ik het wel mis en komen we daar aan en is het bomvol:D Dan zitten we in het Guitar Hero III gedeelte:D

Misschien komt het ook wel door de prijzen die er zijn, die zijn nou niet echt aantrekkelijk!

Maar iedereen speelt van ons al een beetje in op die standaard wapens:
    Warfighter: G36C Red - G3 Scope - bandolier - overkill - extreme condition!

20. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Perks staan uit staat op de site, maar met de LAN classes heb je idd de warfighter die 2 wapens heeft doormiddel van Overkill, dus hoe zit dat dan?

Ik ga trouwens liever voor de Grenadier of de Ghost.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina