Oke speel het spel nu al een dag ofzo, alleen heb nognooit gekopt en ook nog nei tgescoord:{ Welke camera punten gebruiken jullie en wat is de beste aanval... vertel me AUB speel op semi Prof want amateur is te makkelijk.. €lp
Op het koppen is gewoon een kwestie van oefenen Gebruik wel de Y-knop Je moet op je eigen helft snel uitspelen, op het middenveld gewoon ruimte creeren, door bv spelers in de diepte te sturen, en dan vaak passen en probeer ook via passen te scoren Ik win hier op Semi-pro meestal iets van 3-1 ofzo (voor mij dan )
En verder ook Freestyle control gebruiken. En zoveel mogelijk _niet_ sprinten. Het beste is om ineens te sprinten tegelijkertijd met Freestyle control, dan kom je iemand makkelijk voorbij. Ook veel passen, en ook steekpassjes geven. Nou ja, das wär's.
Ik gebruik de player camera als je overzicht wil zou ik sideline nemen Verder gewoon veel passen en goed op goal schieten
Ik neem meestal Broadcst maar als ik mensen het spel laat zien, dan doe ik meestal Player zodat je die trucjes beter kan zien Als je op een speler passt, laat dan alles los en ga naar je rechter thumbstick(=Freestyle Control) en ga daarmee naar de kant van het doel werkt echt heel vaak en is mooi voor de replay