Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt belachelijk dat dat er nog niet is trouwens. Het zou een goede zet van microsoft zijn om mét Forza Motorsport ook een goed racestuur uit te brengen die ook force feedback heeft. Van GT4 heb je toch ook een racestuur?

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zie net dat Forza in de pre-order is gegaan bij gc-shop. De release is volgens hen al op 26 novemer. Klik hier

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    wah....Forza en PES4 komen in de zelfe week uit.

Wat is het leven van een gamer toch moeilijk :cool:

4. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Beter! Ik dacht dat Forza pas in het eerste kwartaal van 2005 zou verschijnen. Even pre-orderen dan maar. Thanks voor het goede nieuws. :)

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    ik heb op wat andere bekende sites gekeken (oa. play.com)en nergens stond ook een release date van 26-11 , dus misschien heeft GcShop het wel fout.

Btw niet dat ik het erg vindt dat ie zo vroeg al uit komt O-)

6. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan je bijna wel met zkerheid vertellen dat de game niet op 26-11 uitkomt!

7. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dan niet, GC shop zal het toch wel niet fout hebben. Of toch wel

8. Lamborghini

Lamborghini Guest

GT4 mooier? lol! Heb je ze allebij dan al gespeeld ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2004
  9. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo, ben je betrokken bij de ontwikkeling van het spel ofzo? ;) Ik zou het zelf niet zo heel erg vinden als ie pas begin volgend jaar kwam, in verband met de financien.

Zou trouwens wel vreemd zijn als Microsoft zijn twee misschien wel grootste titels (Forza + Halo 2) van het jaar zo kort op elkaar zou uitbrengen. Meeste gamers zullen dan toch voor 1 van beide kiezen ipv allebei.

Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  10. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Krijgen we deze discussie weer!

Laten we PGR 2 er eens bij halen. Game ziet er werkelijk stunning uit. En toch mist er iets. De sfeer ontbreekt simpelweg! Het is te clean, te grauw, te grijs. Het leeft niet.

GT4 leeft, bruist, de kleuren spetteren van het scherm af. GT4 heeft echt gruwelijke veel sfeer.

11. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik deze game wel zou pre-orderen. Het enigste wat ik tot nu toe van deze game heb gehoord is dat je je auto flink kan tunen en dat de game live gaat daarnaast heb ik één filmpje gezien wat niet echt overtuigde. Ik weet veel te weinig van deze game. Wat is het principe van de singleplayer bijvoorbeeld?

12. Glutinous

Glutinous Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jon Jon Jon, ongelofelijk dat je dat niet weet. Ik heb nota bene dat GT4 Driving Force Pro stuurtje van Logitech.

13. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Deze moet ik echt hebben!

14. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    De Power Unlimited was in hun preview van een paar nummers geleden zeer te spreken over Forza Motorsport. Ze vergeleken het dan ook met Gran Turismo 4, wat meerdere mensen doen. De game komt bovendien van de hand van Microsoft, dus een baggerspel zal het zeker niet worden.

Daarom heb ik Forza Motorsport zojuist gepre-orderd en betaald. Nu maar afwachten of de game ook daadwerkelijk op 26-11-2004 zal verschijnen. Ik ga er niet vanuit, maar hoop doet leven. ;)

15. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet dit spel ook zowiezo hebben, dit lijkt mij namelijk zo'n retevet spel! 8)

16. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    De PU mag dan positief zijn maar dan beantwoord je mijn vraag nog niet. Wat is het principe van de singleplayer, wat kun je allemaal doen in de game? Er is veel te weinig bekend.

17. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ruud, Ruud, Ruud, het was een retorische vraag jongen... Wanneer kom je btw weer s naar school. Ik zit nu met dat hoesje van Ninja Gaiden dat je zo nodig moet kopiëren maar dan zul je toch wel een keer op school moeten komen. Ik ga t iig niet lanx brengen knaap.

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik geef je gelijk. Vind ook dat er veel en veel te weinig over de features (zowel singplayer als multiplayer) wordt bekend gemaakt door Microsoft. Ze beloven van alles (wel toffe features), waar je vervolgens zo goed als niets van terug ziet in de schaars vrijgegeven filmpjes of trailers. Van wat ik in die trailers zie, kan het net zo goed NFSU op racecircuits zijn (een arcaderacer met toffe tuningopties dus).

Dat bedoel ik niet slecht, het is een wat overdreven vergelijking. Maar de marketing van dit spel begrijp ik nog niet echt eigenlijk....

Ik wil meer weten van die singleplayer, van al die uitgebreide sim-opties en tuningopties. Filmpjes van pitstops, het instellen van setups en met en zonder tracktion control etc. Hopelijk binnenkort dan maar.

19. Lamborghini

Lamborghini Guest

- O-)

Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2004
  20. Lamborghini

Lamborghini Guest

Vind jij....

Ik zeg toch niet dat GT4 lelijk/kleurloos et cetera is? Hij zegt alleen dat GT4 mooier wordt; zonder het ook maar 1× gespeeld te hebben:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina